|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 26-Juli-2006 kl. 01:28 |
hej alle har kigget på det tastatur som medfølger til den nye amitech medie center og til det nye fujitsu mediecenter, og lurede lige at bagpå stod der at modelnummeret var RK0410 jeg har nu fundet et link til fabrikanten, men mangler et link til hvor man kan købe det , helst med dansk layout er der nogen der har set dette tastatur til salg nogle steder i løs vægt http://59.120.223.36/sunrexweb/Pd127.asp
mvh Carsten Larsen |
|
![]() |
|
cwitt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 493 |
![]() |
ComputerStore har skaffet det til mig, men de sælger kun til erhvervskunder.
|
|
Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126 |
|
![]() |
|
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
ok takker, er selv erhverskunde, så det burde ikke være et problem, hvad gav du for det?
mvh Carsten |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
jeg fandt det i betafon til 899,95.
Det er ikke helt det samme som fujitsu. det her har lidt flere knapper og et scroll hjul www.betafon.dk de kalder det: TRÅDLØST MINI KEYBOARD - MED OPTISK TRACKBALL (KEY-TL-T F) |
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Du kan også få et rigtigt lækkert et fra Amitech. Det er lidt mindre. Du kan se det på amitech.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
hej brinken, hvis det er deres amitech stue tastatur du mener, så er jeg ikke interesseret. har iøvrigt spurgt dem om de sælger det nye tastatur de har til deres mediecentre (det med trackballen) løst, men det vil de ikke mvh Carsten |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Vær opmærksom på at begge keyboards er med infrarød forbindelse til maskinen - og det er bare ikke godt nok i det lange løb.... Microsoft kommer med et nyt MCE keyboard i forbindelse med Vista (måske før?) - som kører Bluetooth... Det og musen kan iøvrigt lades op ved at docke det... Jeg kan ikke lige finde et link til det, men har set nogle billeder af det og det er helt sikkert at jeg selv skal have et!! |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
Mimle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Hej Witt Jeg har forgæves prøvet Computerstore - men uden held - hvem handlede du med ?
|
|
/Michael
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Jeg prøver igen - De har den 'opdaterede' version af keyboardet i betafon.
her er et billede af det ![]() Det kører via RF i stedet for IR. det frem går ikke af billedet Redigeret af BeLLe - 13-September-2006 kl. 00:22 |
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Det keyboard FK-760 ser interressant ud, jeg kan dog ikke finde det ved betafon.dk nogen der kan lægge et link ind?
|
|
![]() |
|
mr-tdi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har det Fulitsu der ligner det - og det er ikke noget hit - ser spændt frem til det nye Windows med Bluetooth...
|
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
hvad er problemet med det fra fujitsu? det er vel heller ikke et man kan købe seperat. fujitsu lyder som noget der er kommet med en scaelo? Andre der ved hvor FK-760 kan købes?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |