|
Se dr.dk på tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 09:56 |
Kan man på nogen måde se dr.dk på et Pana TX-P50XT50Y. Lige i det her tilfælde er det Broen I. Kan finde programmet på samme måde som på PC/mac, men det åbner sig ikke som et "afspilnigsvindue" ligesom på computeren.
Eller skal det gennem PC/mac for at den kan vise det?
Mvh Emil
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis jeg skal forbinde PC og Ipad til tv hvordan gør jeg det så smartest. Tænker lidt at føre kabel hen langs væg til sofa, men hvilket kabel? Redigeret af Denraretiger - 16-September-2013 kl. 19:03 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Apple tv må være det nemmeste.
Du kan få din iPad på skærmen trådløst og hvis du køber et program der hedder airparrot kan din PC også. Det kræver at du har wifi. Mener du også du kan streame drnu. |
|
![]() |
|
Den er sgu smart ingen tvivl, men også lige til den dyre side.
Hvis man skulle vælge den billige low tech løsning hvilket kabel er det så lige helt præcist man skal vælge?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Hvis du skal forbinde en iPad til TV skal du have et kabel som koster i omegnen af kr. 299,- (30-pin til HDMI). Køb en ATV i stedet for. En brugt kan vel findes til 500,-
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Jeg bruger en Rapsberry Pi til 200-300 kr og en app der kører dr.dk/NU. Så slipper jeg for at stå og rode med computeren. Den er koblet på HDMI og betjenes med fjernsynets fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Det pågældende kabel har lige været på Deal til 149 kr, æv har lige købt et i Tyskland til 169,-
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Ved ikke hvor man kan få en Pi til de penge. Hvis jeg slår priserne op: Raspberry pi ca 350,- Strømforsyning mindst 50,- Kabinet 75,- SD kort 50,- HDMI kabel 50,- Hertil evt forsendelse 70,- m Post dk. Dvs totalt mellem 500-600 kr. Og ikke 2-300 som du så frisk skriver. |
|
/Peter
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |