|
Panasonic ST50 mister kanaler HJÆLP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hawkster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2013 kl. 16:33 |
Hejsa
Håber i kan hjælpe. I lørdags virkede signalerne fra yousee fuldpakke fint. Dog da vi skulle se tv igen lidt hen på eftermiddagen, stod der på skærmen : ingen kanler fundet tryk ok for ny søgning. Det gjorde vi så, men den fandt ingen kanaler. Dog hvis vi satte den til FULD søgning fandt den nogle få på kanal pladser 1015 og opad, Det skal siges vi har tv i kælder samt 1 sal og der virkede det hele fint. Prøvede at skifte kabler uden held. Til sidst bar jeg tvet ovenpå hvor signalet jo virkede også dette hjalp ikke. Skulle i by og kom hjem sent på aftenen og ville lige prøve igen, i stuen med det hele som det var før og nu virkede den igen, fandt alle kanaler og lavede favorit liste. Så i dag (mandag) gør den det igen, men denne gang finder den alle kanaler med det samme jeg laver ny søgning. Nogle har der ved hvad der kan være galt, skal siges jeg også har søgt efter ny software opdatering og det var sidste ny samt lavet en fabriks genindstallation. Tvet er ca 10md gammelt Med venlig Hilsen Lars, |
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den skal vidst bare til rep.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |