recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er st60 ved at udgå?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er st60 ved at udgå?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér glade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er st60 ved at udgå?
    Sendt: 13-September-2013 kl. 12:24
ja for den er næsten umulig at få en god pris på mere og de fleste net butikker er stoppet med at vise pris eller ha den mere..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
djspeedy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djspeedy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 15:47
er det så en god eller dårlig ting.

står selv lige og er ved at købe mig et 65st60y, skal jeg lade være med det så??

er der nogen fælder der??

Til top
Terat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2013
Sted: Horsens
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2013 kl. 23:40
Uden at skulle sige om det er rigtig eller forkert, så fik jeg følgende at vide da jeg bestilte min ST60 i Hifi-klubben.

At Panasonic har lukket en af deres fabrikker der normalt producere deres plasmaskærme, og er dermed på ½-kapacitet, og det sker samtidig med at folk begynder at købe skærme efter div. test er kommet frem og pris evt er faldet så meget at de mener det retfærdiggøre et købt (de sidste 2 ting, test/pris er kun teori).
Terat
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djspeedy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 08:14
Okay. Men hvordan skal det så forstås.

Der burde ikkevære noget i vejen for at købe det
Så sådan som jeg forstår det. Er det ikke det du mener??
Til top
Terat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2013
Sted: Horsens
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2013 kl. 10:03
Nu ved jeg ikke hvor du ser på priser, men jeg bruger pricerunner hvor jeg ikke har set nogen som har stoppet med at føre ST60. Men PT er de svære at få fat på pga efterspørgsel.

Der kan være mange grunde til at et firma vælger at stoppe med at have en specifik model i deres sortiment, uden at det har noget at sige omkring dens performance mm.

I kan roligt købe den, hvis i er villig til at vente til den kommer på lager igen de forskellige steder.

Redigeret af Terat - 14-September-2013 kl. 10:06
Terat
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djspeedy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 15:53
så er den blevet bestilt og betalt, så nu er der kun ventetiden tilbage, men var heldig, da jeg fandt den til levering om 2 dage Smile

mvh. djspeedy.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu