|
TV2 Fri hos Boxer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2013 kl. 17:37 |
|
Nu får Boxer TV2 Fri i HD samt Canal 8 som nye kanaler.
Som vi vidste kommer desuden TV3 og Kanal5 i HD. Boxer er begyndt at teste Mux 6 fra i dag. http://www.boxertv.dk/kundeservice/KS-landing-pages/aendringer-sendenettet-260913/ Jeg regnede godt med, at de ville få TV2 Fri, spørgsmålet er, om den er værd at skifte pakke for. Jeg har Mix. Det har vi efteråret til at finde ud af. Canal 8 er jeg ligeglad med, og den kommer heller ikke i Mix. |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og jeg kan nu se på Boxers side, at man kan købe TV2 Fri i løs vægt ovenpå en på en pakke. Altså man supplere sin pakke med den (og Canal 8).
|
||
![]() |
||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 719 |
|
Og jeg er yderst tilfreds med vi får Canal8 på Boxer. TV2 Fri er jeg ligeglad med
|
||
Steen
|
||
![]() |
||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
|
Så vidt jeg har forstået er TV 2 Fri "gratis" året ud, så længe man har Boxer (eller en anden udbyder med samme tilbud). Så du burde ikke skulle tage stilling nu, men blot nyde kanalen og købe den til nytår hvis den falder i din smag. Så det burde ikke være nødvendigt at skifte allerede nu.
Kilde: TV 2 Fri HD kan – uden beregning – ses af alle Boxer-kunder med HD-modtagerudstyr (DVB-T2) til og med den 31. december 2013.
Redigeret af Desperate - 07-September-2013 kl. 03:08 |
||
![]() |
||
|
Ja Desperate sådan læser jeg det også. Jeg ved ikke endnu om den er interessant, men jeg tror det ikke rigtigt. Jeg skrev også før, at vi har efteråret til at finde ud af det.
Redigeret af Ham_Der - 07-September-2013 kl. 10:13 |
||
![]() |
||
|
Jeg opdagede at de også rykker på de eksisterende kanaler. TV 2 Film og TV 3 Sport flytter til Mux 6, altså HD udgaverne. Så bliver der lidt albuerum til de andre.
|
||
![]() |
||
Queen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
|
Håber i kan hjælpe - jeg har lige foretaget en automatisk søgning på min boks triax T-HD405VA
jeg har antenne og et tv2 kort, men jeg får ikke nogen kanal med TV2 fritid og det burde jeg vel Tirsdag 10/9-2013: Storkøbenhavn & Vest- og Sydsjælland ( Jeg er i sommerhus) Eller er der noget jeg har misforstået ----------------------------- Rettelse: Ja, åbenbart har jeg misforstået noget
![]() Redigeret af Queen - 15-September-2013 kl. 09:58 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Korrekt! Har samme boks, der snart pensioneres..
|
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Men det er du vel 100% selv ude om. Det har været almindeligt kendt siden 2009, hvor man i England begyndte at sende med DVB-T2, at der var en ny standard på vej.
I et sommerhus kan en lille ny boks måske virke mindre dragende på tyve, end et nyt flot fjernsyn ? Lars ![]() PS! Der er pt en uvilje mod at tale om den nye HEVC/H.265 video kompression (der allerede er vedtaget og klar i chip form). Da streaming (fx Netflix) har et stort behov for at spare bitrate, vil disse HEVC chip hurtigt komme i alle fjernsyn, der har mulighed for netadgang = stort set alle nye fjernsyn senest i modelårgang 2015. Når først HEVC er indbygget til streaming, så vil den naturligvis også kunne bruges til at behandle signaler modtaget over kabel eller antenne-tv. Redigeret af reslfj - 15-September-2013 kl. 11:06 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
Queen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
|
Ja, desværre, tror faktisk også det var dig der "engang" fortalte mig, at den boks var ok, og det er den så også indtil videre
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Ja, man handler vel, som man har forstand til ![]()
Ja, nu er tyve nu ikke det jeg går mest op i ![]() bare der er billede på tv så er jeg som godt tilfreds (hvilket som ikke altid er tilfældet) ![]() Redigeret af Queen - 15-September-2013 kl. 12:17 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja er ikke sikker på der fåes en lige så god box til DVB-T2. Billed og lyd er bare helt i top. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |