recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hmm...., JVC LT-37E70BU??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHmm...., JVC LT-37E70BU??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
crasmus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hmm...., JVC LT-37E70BU??
    Sendt: 06-September-2006 kl. 15:25

Hej

LT-37E70BU set i Elgiganten (eneforhandling??), åbenbart meget nyt tv. Der findes kun få sites, der beskriver det.

Fint design efter min smag, men ved I, om det har en "søster", så det ikke nødvendigvis skal købes i Elgiganten?

Hilsen crasmus

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 16:56

Hej.

Så vidt jeg kan finde ud af, er det et TV, der også findes i Elgigantens program (muligvis en model de får fremstillet specielt til dem selv) på det Svenske og Norske marked.

Og da Elgiganten jo er kendt for at "Parallel-importere" mange af deres produkter, kan det jo egentlig ikke forbavse mig.

Og egentlig tror jeg ikke, at det er andet end en variant af: LT-37R70BU modellen.

Men jeg må give dig ret i, at det ser ud til at være et rigtigt pænt fjernsyn.

Her er iøvrigt et link til et billede.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=110115

Og til "søsteren":

http://www.jvc.dk/site/da/lcd_web/lcd/pop_r.html

Redigeret af Pokerface - 06-September-2006 kl. 16:57
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
crasmus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-August-2006
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 19:43

Jeg havde set LT-70R70BUén og sammenlignet specs, som er identiske på nær nogle enkelte punkter, samt designet.

Det billede, du vedhæftede er "rimelig pænt", men har man mulighed for det, så tril forbi butikken og se det i levende live - det spiller...!  

/crasmus

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Hej.

Så vidt jeg kan finde ud af, er det et TV, der også findes i Elgigantens program (muligvis en model de får fremstillet specielt til dem selv) på det Svenske og Norske marked.

Og da Elgiganten jo er kendt for at "Parallel-importere" mange af deres produkter, kan det jo egentlig ikke forbavse mig.

Og egentlig tror jeg ikke, at det er andet end en variant af: LT-37R70BU modellen.

Men jeg må give dig ret i, at det ser ud til at være et rigtigt pænt fjernsyn.

Her er iøvrigt et link til et billede.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=110115

Og til "søsteren":

http://www.jvc.dk/site/da/lcd_web/lcd/pop_r.html

LT-37E70 er en special model til Elgiganten, de er så store at de kan lægge ordrer ind på 20.000 stk. og derover og derved kan de opnå en special model for hele Europa.

Featuremæssigt er den ligesom LT-37R70, det er designet som er forskellen. Den findes også hos dem i 32"

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 19:58
Til top
Mulle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2004
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2006 kl. 00:34

Hej BrianJVC,

vil godt lige høre din mening: Hvordan er 37E70s kvalitet (elgigantens version) målt i forhold til

LT-32R71   og  LT-32A70

Har nemlig købt 37E70 idag - og kan ikk helt finde ud af om jeg er tilfreds eller ej og 37tommer er måske for stort på den væg, den skal være på.

vh. Morten

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2006 kl. 10:59

Hej "Mulle".

Jeg tror godt  jeg kan svare på dit spørgsmål.

LT-32R71 er en helt ny version af LT-32R70 modellen (og dette er altså så også gældende for "EL-G's" "E70" model, der jo reèlt bare er en "design-variant" af "R70" modellen)

Den nye "R71" er blevet opdateret, men den har også fået en ny og bedre skærm.
Den skulle efter sigende, nu være "næsten" på højde med "X70" modellen, som dog stadig er topmodellen.

("X70" er den jeg selv har, og det er iøvrigt en virkelig god skærm med en rigtig lækker lyd, måske noget af det bedste fra fladskærme.)

"A70" modellerne er mere "skrabede" og derfor også billigere.

Men her kan du se hvad "BrianJVC" skriver i et andet emne om R71 og A70 modellerne.

LT-32R71

LT-32A70

Disse modeller er nye modeller fra os med paneler fra vores nye producent AUO, her er vores ingeniører selv med i produktionen og udviklingen af panelerne, og det er virkelig godt det som disse paneler kan præstere med vores Billedteknologi, og endda på vores LT-32A70 som er uden vores Dynapix HD, men alligevel viser et flot rent billede.

Med AUO kan vi virkelig løfte kvaliteten af billedet, som ikke har været muligt med de paneler som er lanceret af Samsung og Philips/LG.

(link)> www.godpris.dk kan iøvrigt anbefales som sælger til rigtig gode priser og med højt service niveau, og så er levering incl. i prisen.

Held og lykke med dit valg... Vælg nu rigtigt.

Godt nytår.

Redigeret af Pokerface - 31-December-2006 kl. 11:09
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu