|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
crasmus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 06-September-2006 kl. 15:25 |
Hej
LT-37E70BU set i Elgiganten (eneforhandling??), åbenbart meget nyt tv. Der findes kun få sites, der beskriver det. Fint design efter min smag, men ved I, om det har en "søster", så det ikke nødvendigvis skal købes i Elgiganten? Hilsen crasmus |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Så vidt jeg kan finde ud af, er det et TV, der også findes i Elgigantens program (muligvis en model de får fremstillet specielt til dem selv) på det Svenske og Norske marked. Og da Elgiganten jo er kendt for at "Parallel-importere" mange af deres produkter, kan det jo egentlig ikke forbavse mig. Og egentlig tror jeg ikke, at det er andet end en variant af: LT-37R70BU modellen. Men jeg må give dig ret i, at det ser ud til at være et rigtigt pænt fjernsyn. Her er iøvrigt et link til et billede. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=110115 Og til "søsteren": http://www.jvc.dk/site/da/lcd_web/lcd/pop_r.html Redigeret af Pokerface - 06-September-2006 kl. 16:57 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
crasmus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg havde set LT-70R70BUén og sammenlignet specs, som er identiske på nær nogle enkelte punkter, samt designet. Det billede, du vedhæftede er "rimelig pænt", men har man mulighed for det, så tril forbi butikken og se det i levende live - det spiller...!
/crasmus |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Featuremæssigt er den ligesom LT-37R70, det er designet som er forskellen. Den findes også hos dem i 32" |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() |
![]() |
|
Mulle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hej BrianJVC, vil godt lige høre din mening: Hvordan er 37E70s kvalitet (elgigantens version) målt i forhold til LT-32R71 og LT-32A70 Har nemlig købt 37E70 idag - og kan ikk helt finde ud af om jeg er tilfreds eller ej vh. Morten
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "Mulle". Jeg tror godt jeg kan svare på dit spørgsmål. LT-32R71 er en helt ny version af LT-32R70 modellen (og dette er altså så også gældende for "EL-G's" "E70" model, der jo reèlt bare er en "design-variant" af "R70" modellen) Den nye "R71" er blevet opdateret, men den har også fået en ny og bedre skærm. ("X70" er den jeg selv har, og det er iøvrigt en virkelig god skærm med en rigtig lækker lyd, måske noget af det bedste fra fladskærme.) "A70" modellerne er mere "skrabede" og derfor også billigere. Men her kan du se hvad "BrianJVC" skriver i et andet emne om R71 og A70 modellerne. LT-32R71 LT-32A70 Disse modeller er nye modeller fra os med paneler fra vores nye producent AUO, her er vores ingeniører selv med i produktionen og udviklingen af panelerne, og det er virkelig godt det som disse paneler kan præstere med vores Billedteknologi, og endda på vores LT-32A70 som er uden vores Dynapix HD, men alligevel viser et flot rent billede. Med AUO kan vi virkelig løfte kvaliteten af billedet, som ikke har været muligt med de paneler som er lanceret af Samsung og Philips/LG. (link)> www.godpris.dk kan iøvrigt anbefales som sælger til rigtig gode priser og med højt service niveau, og så er levering incl. i prisen. Held og lykke med dit valg... Vælg nu rigtigt. Godt nytår. Redigeret af Pokerface - 31-December-2006 kl. 11:09 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |