|
Nyt hifi møbel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2013 kl. 09:06 |
Hej
Jeg på udkig efter et nye hifi møbel, har overvejet et som kan hænge på væggen. Det skal kunne indeholde min NAD C355BEE og en tuner. Så havde jeg tænkt mig mit tv skulle hænge over. Det må maks koste 1500kr, nogle ideer, må også gerne være brugt? Mvh Michael |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du nogen ide om dimensioner på møblet og ved du noget om hvor meget dine enheder fylder - så er det nok nemmere at komme med bud.
Skal det være åbent eller lukket fortil - hvordan vil du kunne styre enhederne? |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Hvis det skal bruges på HiFi og kunne hænge på væggen, så bliver det svært at finde noget til 1500,- især fordi det kræver ekstra dybde. Hvis du betaler lidt mere, så vil jeg anbefale UNNU 211 til 1999,-
|
|
![]() |
|
bighair ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 24 |
gå i ikea der har de helt sikkert noget billigt.
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
Må indrømme jeg er ret vild med unnu's design og muligheder. Så det kan godt ske det bliver det, selvom det er er udenfor mit budget.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Jeg har det selv og er rigtig godt tilfreds med det og hos mig hænger det også på væggen.
Og det kan udvides med låger mv..
|
|
![]() |
|
Så fik jeg det bestilt, det blev 231i stedet for:-) Har ikke noget imod at betale lidt ekstra for god kvalitet:-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |