recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af internet hastighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af internet hastighed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af internet hastighed
    Sendt: 02-Juli-2013 kl. 12:53
Jeg er i den situation at jeg lige er flytte og skal til at bestille nyt internet.

Mit behov for hastigheden er at jeg skal kunne se viaplay og netflix, høre musik fra spotify og surfer ganske almindeligt rundt på nettet.
Nogle gange kan det ske at det skal foregå på samme tid.

Via kabel tv er det stofs jeg kan kobles på, men andre muligheder vil jeg også gerne høre om.

Hvad har i af forbindelse og hvilket behov dækker det?

På forhånd tak for hjælpen.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 12:59
20/3, som du kan få hos stofa til 189,- er rigeligt til normalt brug. 
Stofa har også Netflix SuperHD nu.

Det er den hastighed jeg selv har, men jeg har ikke brug for Netflix og Viaplay på samme tid.
Venlig hilsen
KB
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Juli-2011
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 16:03
Det var egentlig også den pakke jeg havde i tankerne, men nu er jeg jo så lidt træt af at jeg via glentevejens antennelaug skal give 210,- for den hastighed :/
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 16:31
Har en 30/30 fiber og den dækker 100%

Masser af spotify, nemt 2 x netflix på samme tid.   Og alt andet på nettet uden den virker sløv
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Har en 30/30 fiber og den dækker 100%

Masser af spotify, nemt 2 x netflix på samme tid.   Og alt andet på nettet uden den virker sløv

Men hos mig er der kun én at vælge imellem, så det blev Stofa tv.
Venlig hilsen
KB
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 16:55
20mbit bør være fint nok til det beskrevne forbrug.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 10:34
Vi har kun en 6/1 forbindelse - men Netflix og almindelig surf virker super herhjemme :-)

Synes ikke almindelig hjemmesider kører langsommere selvom knægten på 6 år ser Netflix 
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Oktober-2012
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Det var egentlig også den pakke jeg havde i tankerne, men nu er jeg jo så lidt træt af at jeg via glentevejens antennelaug skal give 210,- for den hastighed :/

Du kan ikke få internet direkte fra dem? Har haft en ven der fik internet via dem og mener da bestemt han havde en meget god aftale.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu