|
AirPlay problemer på Yamaha A820 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2013 kl. 15:39 |
Hej
Er der nogen som ved om der er generelle problemer med at holde AirPlay. Forbindelsen? På min Yamaha RX A 820 Receiver falder AirPlay ud med jævne mellemrum og er væk 1-2 sec. Har prøvet med Yamaha egen trådløse system og med et HomePlug system med samme resultat. Nu er spørgsmålet Yamaha problem , netproblem , AirPlay. Problem. Eller kan det være IPhone/IPad der leverer musikken som der noget med. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Start med at trække et netværkskabel frem til forstærkeren.....
Klaus |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Nu har jeg ikke lige et 25 meter langt kabel ved hånden, homeplug er jo sådan set en kablet forbindelse og der er fuld signalstyrke på. Men jeg vil da prøve med en direkte kabel. Lige nu checker jeg om det kun er et AirPlay problem eller om netradio også falder ud.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Netradio fungerer upåklageligt så det er ikke forbindelsen, vi er nok nede på et Aipplay problem af en slags. Har set på nettet at en del andre også har AirPlay drop out problemer. Min router er helt ny og understøtter AirPlay, men derfor kan det jo godt give problemer. Ved ikke om der er andre fejlkilder F.eks selve receiveren.
Og muligvis er der ingen løsning måske IOS 7 løser det. |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Kører AirPlay (mest video) uden udfald på 2x iPad til en Apple tv via min tussegamle SMC router. Begge kører iOS 5.
Det kan jo være softwareimplementeringen i forstærkeren. Klaus |
|
![]() |
|
Tak for dit svar har nu også afprøvet at afspille fra IPad/IPhone via Server funktionen på receiveren og det giver ingen problemer, desværre understøtter Yamahas app til iPhone ikke Spotify. Så man skal bruge AirPlay til det.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Quibbler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Har selv en 820 ingen problemer her. Kablet til patch panel-> router
|
|
Michael - Zaptor - DS710+ - Kolding
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |