Det kan jeg godt forstå.
Enten må diskene være datomærket forkert af en eller anden grund eller også læser din Sony forkert! Hvad tror du, er mest sandsynligt?
Lige netop årstal kan der måske være problemer med lidt a la år 2000 buggen på nogle pc'er. Det er fordi der i nogle systemer spares cifre her og der.
Tilsvarende eksempel: På din harddisk kan en titel have/gives et meget langt navn. På en DVD brændt fra samme titel kan man ikke se det hele. På en DVD brændt på min Luma kan en titel højst være på 9 karakterer.
Hvorfor skal der være forskel? Tja...
Og et andet: Jeg har en Funai VHS fra vistnok 1993, dens kalender går kun til 2004. 
Et tredie: På en Selector kan man overblænde lidt information om den nu viste film og den næste. Men ofte mangler det halve. Det kunne TDC godt sætte ind, men de gamle bokse har for lidt RAM og så ville de reagere underligt hvis TDC gjorde det. Så det gør de ikke.
Ja, sådan er der så meget - skal vi ikke bare nyde udsendelserne og optagelserne? Vi kan alligevel ikke rigtigt gøre noget ved det andet end at se til, at urene i vores udstyr er stillet korrekt.