|
Ny logitech fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2013 kl. 14:34 |
Hey allesammen.
Kan se logitech har smidt 2 ny fjernbetjeninger op :) Nogen der overvejer at skifte deres harmony ud? Denne kunne godt erstatte min Harmony 1100 :) Mvh Daniel
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt fund! Men hvad er så forskellen mellem den originale Touch og nu Harmony Ultimate?
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Jamen jeg tror forskellen er at Ultimate har radio bølger ligesom Harmony 1100 og RF extender.
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
Så godt nyheden idag http://digitalt.tv/to-nye-fjernbetjeninger-fra-logitech-med-smartphone-apps/ . Har også overvejet at skifte den ud med min Harmony One, ser meget interessant ud.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
Skal da klart have den i samlingen
Ser ud til at ultimate også kan arbejde sammen med smartphones. Lækkert |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Det skal prøves ja, billigere og måske ligeså godt som Irule.
|
|
![]() |
|
palle2612 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 108 |
Nogen der har en Touch.. Hvor langtid holder den på opladning.. Hvis jeg slukker for lader, kan den gå helt død så den ikke kan noget som helst.. Den kan vise ½ opladet den ene uge og være helt død den anden, Uden at blive brugt
![]() |
|
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever Dune HD Pro 4K Monitor Audio surround Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Jeg lader nok min 1-2 gange pr. uge, så jeg oplever intet problem. Min KAN holde en uges tid med flittigt brug, men lader alligevel når den ikke bruges |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |