recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny logitech fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny logitech fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny logitech fjernbetjening
    Sendt: 16-April-2013 kl. 14:34
Hey allesammen.

Kan se logitech har smidt 2 ny fjernbetjeninger op :)

Nogen der overvejer at skifte deres harmony ud?

Denne kunne godt erstatte min Harmony 1100 :)

Mvh Daniel
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 15:19
Godt fund! Men hvad er så forskellen mellem den originale Touch og nu Harmony Ultimate? 
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 15:34
Jamen jeg tror forskellen er at Ultimate har radio bølger ligesom Harmony 1100 og RF extender.
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 15:35
Så godt nyheden idag http://digitalt.tv/to-nye-fjernbetjeninger-fra-logitech-med-smartphone-apps/ . Har også overvejet at skifte den ud med min Harmony One, ser meget interessant ud.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2013 kl. 16:07
Skal da klart have den i samlingen

Ser ud til at ultimate også kan arbejde sammen med smartphones.   Lækkert
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2013 kl. 23:37
Det skal prøves ja, billigere og måske ligeså godt som Irule.
Til top
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Februar-2006
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 16:18
Nogen der har en Touch.. Hvor langtid holder den på opladning.. Hvis jeg slukker for lader, kan den gå helt død så den ikke kan noget som helst.. Den kan vise ½ opladet den ene uge og være helt død den anden, Uden at blive brugtConfused
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af palle2612 palle2612 skrev:

Nogen der har en Touch.. Hvor langtid holder den på opladning.. Hvis jeg slukker for lader, kan den gå helt død så den ikke kan noget som helst.. Den kan vise ½ opladet den ene uge og være helt død den anden, Uden at blive brugtConfused

Jeg lader nok min 1-2 gange pr. uge, så jeg oplever intet problem.
Min KAN holde en uges tid med flittigt brug, men lader alligevel når den ikke bruges
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu