|
Beo5 som universal fjernbetjening... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2013 kl. 11:12 |
Halløj....
Jeg syntes lige jeg vil gøre opmærksom på at jeg nu de sidste 6 måneder har været igang med at udvikle en iPad App der gør programmering af Beo5/6 fjernbetjening meget meget nemmere mht 3 parts styring af produkter.. I mine øjne er Beo5 den fedeste multiremote på markedet, det er bare ikke særligt nemt for den almindelige bruger at konfigurere den... Det er så her min App kommer ind i billedet.. Den kan hentes gratis på AppStore, men kræver opgradering til Pro for at generere den fulde XML fil der skal bruges til sidst... Den kan dog bruges og testes fuldt i den gratis version.. mere info kan findes på http://www.rungwald.dk /Weebyx
|
|
![]() |
|
Weebyx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er forresten også lavet en Facebook page hvor der vil komme information omkring App'en. Page'n hedder "Beo5/6 Thirdparty Configurator".
/Weebyx
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |