|
Tv ophæng til hifimøbel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MickOutzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 08:42 |
Hejsa
Jeg har lige fået min 46" samsung op på væggen vha. et slim beslag (http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-37-til-63-tommer/slim-vgbeslag-til-23-42.html) Findes der lignende alternativer til et tv-møbel (har et montana-lignende modul). Det jeg rigtig gerne vil er at kunne tage den ned væggen, hvis der skal byttes ledninger osv bagpå receiveren. Ja, jeg overvejer faktisk bare at købe et tv-ophæng til den, da de kilo-mæssigt ikke overstiger grænsen på ophænget (dog er tv-møblet dybere end tv'et, hvilket jo nok må give mere træk) Nogen der har erfaringer eller overvejelser, så del dem endelig :) /Mick
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan vist ikke anbefales, da et TV ophæng er designet til et træk nedad. Du skal istedet bruge smigskårne lister, der kan klare et træk udad, som disse
Redigeret af Kampus - 24-Marts-2013 kl. 11:10 |
|
![]() |
|
MickOutzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
Hej Kampus
Ja, det giver jo meget god mening....men vil det stadig kunne være muligt at tage reolerne ned med de smigskårne lister? /Mick
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Det er sådan at montana reoler hænges op......
Vil man have reolen ned, løfter man lidt op i den og trækker den ud. Klaus |
|
![]() |
|
Selvfølgelig :)
Og så er det vel bare et spørgsmål om at sætte nogle klodser inden under listen, så der er rum bagved reolen til kabler osv.... Mick
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |