|
HDMI 1.3 / 1.4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2013 kl. 12:05 |
|
Hej med jer!
Kan man på et HDMI kabel se om det er et 1.3 eller 1.4 kabel. Og er det kun på 1.4 man kan bruget til internet?
|
||
![]() |
||
KenMasters ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2010 Sted: København V Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HDMI cables come in only two flavours: "High-Speed" (supports 1080p, 3D, 4K etc.) and "Standard" (720p, 1080i).
So for 1.3 & 1.4 equipped hardware, you should buy a High-Speed HDMI cable. Ethernet over HDMI is optional. If the cable offers it, it will state "High-Speed with Ethernet": ![]() Redigeret af KenMasters - 20-Marts-2013 kl. 13:12 |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
|
Tak for svar. Men jeg mener på selve kablet, der kan man ikke se noget som helst. Og det er endda Clicktronic kabler?
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Som regel ikke nej.
Hvornår er det lige Clicktronic er blevet et premium brand man stiller særlige forventninger til? Men hvis det ER at betragte som et mærkevare kabel, så kan du vel se modellen på kablet, og slå det op. Som beskrevet i indlægget ovenfor, så er der ikke noget der hedder HDMI 1.3 og 1.4 kabler.
|
||
![]() |
||
|
Det er trods alt ikke et hdmi kabel på fem meter købt for 59,95 i Harald Nyborg jo.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
|
harald skrald har vist nok solgt clicktronic kabler
Hvad er det for noget internet du ønsker at bruge med hdmi kablerne ? Redigeret af hansie - 21-Marts-2013 kl. 19:01 |
||
![]() |
||
|
Jeg har løst det hansie... Nu vil jeg bare gerne finde ud af hvordan jeg får min pana bdt310 til at komme online... Har gjort ALT og kan ikke få den til det.. Suk, så sig til hvis du har en løsning.
Den skriver at alt er ok, men den kan ikke finde mit home network.... Har fulgt instruktionen til punkt og prikke... ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |