|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nvnv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 23-August-2006 kl. 19:31 |
Hej der med jer Er der nogle der kan fortælle om man vil kunne se en særlig stor forskel på billedet, hvis man køber en pioneer DV-696AV fremfor feks. storebrorern som jo koster meget mere. Skal kun bruge den til billede på et pioneer plasma og er ligeglad med evnen til at kunne bruges som cd afspiller. mvh Niels |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Mener du DV-696 vs DV-989? Der bør være en kæmpe forskel, da DV-989 er en high-end model. Så vidt jeg kan se, er DV-696 som billigmodellen DV-393 plus HDMI og DVD Audio & SACD. Hvis du ikke går op i lyddelen, men blot vil have HDMI, tror jeg ikke at der er forskel på DV-490 og DV-696. DV-989 er en helt anden klasse (og prisklasse). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej nvnv. Jeg har en Pioneer DV-696Av og en Denon DVD-2910. Denonen er over tre gange så dyr. Billedet på den dyre er bedre, men jeg mener ikke det er den store merpris værd. Der er et flot billed på 696eren. Om forholdet er det samme mellem 696 og 989 ved jeg ikke, men jeg ville ikke betale merprisen. m.v.h. |
|
![]() |
|
nightbird ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Jeg har læst at 696 skulle støje noget mere end andre afspillere. Er det noget du har tænkt over?
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Tja, jeg har lige svaret dig på http://www.hifi4all.dk/ på samme spørgsmål m.v.h. |
|
![]() |
|
nvnv ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Tak for svarene Det ser ud som om den er prisen værd, men så så jeg nogle artikler om oppo 971H. hvad siger i til den fremfor pioneeren. mvh Niels |
|
![]() |
|
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Kunne jeg også godt tænke mig at høre folks mening om!!?..
![]() |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |