|
Logitech eller philips fjernbetjening? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2013 kl. 11:56 |
|
Hey. Jeg har fundet 2 fede fjernbetjeninger som kan bruges med op til 15 modeller f.eks til tv, modtagerboks... Hvilken af disse 2 syntes i der er bedst og hvorfor:
Philips universal fjernbetjening SRT8215 pris ca 800http://www.philips-shop.dk/store/catalog/tilbehor-til-hjemmeunderholdning/fjernbetjening/prestigo-touch-15-i-1/productdetail/SRT8215_10_DK_SHOPPUB/DK/da?active_tab=specifications#productDetailtabs eller Logitech harmony 1100 pris ca 2000 (ved ikke om den er for dyr når de næsten kan det samme) http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-1100 Håber i gider hjælpe. Mvh Frederik
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Inden du køber en Harmony 1100, så overvej, hvor besværlig den er at bruge.
Jeg har været samme sted og var forbi Philips Pronto og mindre Harmony modeller, jeg endte ud med at smide lidt flere penge og købe en Lintronic/Beo4 løsning. Klaus |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|
fredekb, hver opmærksom på at Philips og Logitech ikke helt kan sammenlignes. På Logitech forgår at konfiguration på din computer, hvorefter du overføre til fjerbetjeningen. mens på Philips der skal du sidde og lave konfigurationen på selve fjernbetjeningen og det er en hel del mere besværlig.
|
||
![]() |
||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
|
Tak for de 2 svar. Jeg har besluttet ikke at købe den fra logitech pga prisen. Philips er stadig under overvejelse, men hører gerne andre forslag til under 1000 kroner
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Fra den Philips side der blev linket til: "Nem computerkonfiguration med få trin, på Windows eller Mac Tilslut din Prestigo-fjernbetjening til din PC eller Mac via USB for at foretage en nem computerkonfiguration på dit eget sprog. Tilpas alle funktioner med nogle få enkle trin." |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Jeg ville købe en mindre Harmony, hvis det skulle være i den lavere prisklasse.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Det går nok hvis det kommer op på de 1300.kr men ikke over. Har læst at mange Harmony har problemer med tryk hastigheden, bla. læst inde på flatpanels.dk:
Og det har jeg altid ment var Harmonys værste punkt. Jeg er normalt hurtig til at trykke mig gennem menuer og tekst input skærme på optagere m.m., og det er irriterende at Harmony er så "sløv" ifht. original remotes og de simple multiremotes jeg har prøvet. Er der slet ingen der er bedre? Hvad med de små Neve remotes?'' Det er hvad der bla. står i dette forum: http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=178346#178346 Håber i kan anbefale andre i prisklassen med god touch
|
||
![]() |
||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
|
Jeg synes min Harmony 1100 er ganske hurtig :) Man skal "bare" tweake indstillingerne lidt :)
|
||
![]() |
||
|
Er det enkelt og kan man også gøre dette med harmony one og touch?
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
På Harmony One kan man da indstille det tidsinterval (antal ms) der skal være mellem de enkelte kommandoer - løser det ikke ovenstående "problem"?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |