|
Tv2 væk? efter programsøgning hos boxer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2013 kl. 19:30 |
Hejsa
Lavede i lørdags en kanal søgning hos Svigermor for at se om kunne få tv 3. Det lykkes ikke måske fordi hendes 2 år gamle Samsung ikke DVB t2 - tuner? jeg ved ikke om det er årsagen.
Men istedet ringer hun idag idag og siger tv2 er forsvundet på kanal 2? hvor den altid har været og burde være.
Desværre bor hun langt væk og kan ikke selv finde ud af ændre noget - men hvad søren er der galt? hvordan kan tv2 forsvinde når man laver en almindelig kanal søgning?
Jeg synes desværre BOXER giver ofte problemer. Kender også en som med et helt nyt tv med tv2 boxer abb. kan se tv2HD men ikke de frie kanaler nrk,svt,zdf som man burde ifølge boxer hjemmeside. Han har ringet til boxer som siger der er noget galt med hans kort? Men de andre kanaler går fint igennem?????? Redigeret af tyros1 - 21-Januar-2013 kl. 19:32 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når nabolandskanalerne, som altså er ZDF, TV2 Norge og TV4 Sverige ikke kan modtages på Samsung-TV'et, så er det fordi, der ikke er DVB T2 tuner inside. Det sammeer gældende for TV2 HD.
I tilfældet med TV2 Boxer-abonnementet, hvor TV2 HD modtages, skyldes dette vel, at det er "TV2-alene-kortet", ikk'? På dette kort er nabolandskanalerne IKKE iberegnet...
EDIT:
Jeg har lige prøvet - igen - at søge kanaler på min antenne, som er i Aars, tilsluttet en LG HR550C, som ikke har DVB T2, men kun den gamle DVB T-standard. Her modtages TV2 SD, TV3, og Kanal5 fint. Signalet kommer fra Viborg-senderen i mit tilfælde.
DR-kanalerne, de ikke-kommercielle TV-kanaler, "Canal Christiansborg", samt TV2-Regionerne kræver ikke abonement, men blot en antenne for at kunne modtages...
Alt dette forklarer jo desværre ikke, hvorfor TV2 sagde farvel og tobak, og at TV3 heller ikke ville fise ind på displayet. Redigeret af turbo2 - 21-Januar-2013 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
Jeg prøver lige igen - problemet er:
Samsung tvet kan ikke efter program opdatering ikke finde TV2 SD - men kan finde alle andre kanaler i abb.(dk 4, tv 2 news osv)
Dette tv har IKKE DVB t2
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det må være kortet! Efter ny kanalsøgning har jeg TV3 og 5'eren. TV2 ligger stadig på plads 2
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19763 |
Jeg har også disse kanaler - uden kort....
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det er vel heller ikke sikkert, det er kortet. Kan det være pga. efter ny kanalsøgning, at TV'et så fik lyst til at modtage fra en naboregion, og så ikke kunne hive signalet ordentligt ind?
|
|
![]() |
|
eller kunne der være pga. manglende opdatering af selv CA modulet som er af mærke Smith?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
det har intet med hverken kortet eller ca modul at gøre hvis tv'et ikke kan finde tv2, min tv kan finde alle kanaler selvom der ingen ca modul er sat i
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19763 |
Hvis det er kortet er det let af afprøve.Ud med kort og kortlæser og søg igen.
Klaus |
|
![]() |
|
Allan Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Foretag en " manuel" søgning på den MUX TV 2 ligger i så kommer den ganske sikkert frem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |