|
extender til Xbox 360 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2013 kl. 22:48 |
Jeg vil bygge min Xbox ind i et skab
aht. støjen fra blæseren. Findes der en repeater/forstærker til IR-signalet ? Ikke trådløs. hilsen
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg bruger sådan en fætter her. Den virker fint til både xbox360, CD pvr og ATV2
http://www.avxperten.dk/parabol-tilbehoer/ir-extender/ir-extendertransmitter-(m.-3-led-probes)-30-60khz.asp |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kan nøjes med controlleren har den trådløse controller en ret heftig rækkevidde. Herhjemme kan den række 10m tror jeg, min står også i et skab. Prøv evt at teste det først.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |