|
Samsung Tablet ved TV køb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 21:55 |
Hej alle
Jeg har købt en Samsung 40ES8005 netop forbi der fulgte en tablet med, så det alt i alt var et fornuftigt køb, men i butikken sagde han tabletten lå i æsken, men det gjorde den ikke.. Synes at have set på Elgiganten DK at den skal eftersendes, så nu ved jeg ikke om jeg skal gøre noget aktivt selv for at få fat i den? Håber I kan hjælpe, evt. dem som også har købt samme TV model. PFT. Casper
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min var i en seperat æske, fik den samtidig med tv'et.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm besynderligt, tror måske bare ikke ham sælgeren havde særlig meget styr på hvad han solgte :(
Jeg må ringe til dem i morgen og høre ad, for på modellen på hjemmesiden, der står: "*Bemærk! Tablet sendes som separat pakke!" Forvirringen er total! :) http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40ES8005TAB/samsung-40-smart-tv-es8005-7-galaxy-tab-ii
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |