|
Harmony og RF signaler |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 19:46 |
||
Kan nogle af logitech harmony remotes erstatte en RF remote til feks. lysstyring ?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja det kan den her
Redigeret af Kampus - 16-Oktober-2012 kl. 19:55 |
|||
![]() |
|||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
||
Jeg kan ikke få den til at gøre det, jeg troede også den kunne Jeg tror det der RF går ud på den kan sende RF signaler til boosteren som så sender IR signaler til de apperater man ikke har indenfor IR rækkevidde, men jeg har nogle fjernbetjente stikkontakter som jeg ville have styret med den og de er styret af RF frekvens. Gør jeg noget galt eller kan den bare ikke ? |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Den kan kun snakke med Logitechs egen IR booster. Den kan ikke styre andet RF udstyr.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Der står ellers at den skulle kunne. Har du prøvet at kontakte Logitech kundeservice?
|
|||
![]() |
|||
||
Ahhh prut katoffel også da ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Nej de har lukket, ringer nok lige til dem imorgen inden jeg får penge retur. Findes der en anden remote der kan styre RF ting ?
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Kun hvis det specifikt er z-wave.
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Hvor står det? Her er et eksempel på hvad jeg finder, hvis jeg søger efter RF kompatibilitet på eks. en 1100:
Redigeret af Yakken - 16-Oktober-2012 kl. 20:47 |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
Nej, det er for at man kan sende til en RF modtager, der oversætter til IR inde i skabet.
Klaus |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
||
Nu er RF ikke bare RF, det kan jo være hvilke som helst frekvenser fra subsoniske til Gigahertz, så det drejer sig i høj grad om, hvilken frekvens/protokol din lysstyring benytter. Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |