recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi møbel - hvad bruger I?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifi møbel - hvad bruger I?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hifi møbel - hvad bruger I?
    Sendt: 24-September-2012 kl. 14:55
Hej folkens!

Jeg var i IKEA igår (Indsæt en masse bandeord her). Jeg troede jeg kunne finde noget, der ville kunne rumme ALLE mine hifi ting. Reciever, NAS server, 20 spillemaskiner, Dune HD osv. Det viste sig så, at alle folk i det danske land naturligvis lever efter at holde det så minima-pisse-listisk, så det kunne jeg IKKE finde!

Er der nogen herinde, der kan hjælpe mig? Gerne i sort, og gerne med masser af plads og låger foran osv. Jeg har som sagt kigget i IKEA, og også BIVA - no go! Det må helst ikke koste spidsen af en jetjager, som man siger!

På forhånd tak for hjælpen!
Til top
brandt00 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brandt00 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 14:59
Jeg har denne her fra ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00104738/#/40117673
Ikke det kønneste men det virker og der kan lukkes af
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 08:17
Hvor meget er spidsen... Ellers vil jeg foreslå unnu
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 10:22
Jeg har en Bolia OPUS 2 - og kan klart anbefales. Kommer selvfølgelig an på hvor meget plads du skal bruge. Du kan se den på min bio-tråd.

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 10:52
Har en Facet reol fra ILVA :  http://shop.ilva.dk/afdeling/reoler/667/reol_-_facet
Dvs et "Korpus til Tv-bænk" + 1 låge og 1 sektion med 3 skuffer.
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 11:47
Jeg har Bestå serien fra IKEA. Den kan du næsten bygge som du vil. Så hvis du vil have noget der hænger kan du købe det, eller hvis det skal stå kan det købes. Dog ved jeg ikke øm det fåes i sort
---------------------

Thomas K
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 12:01
Jeg bruger denne her:

STILEXO StilStand Home 4001 Black 42-50" 120cm - qty 1 (STUK4001BL-2)

Det eneste jeg har af indvendelser, er at jeg er nødt til at trække min forstærker lidt ud ellers bliver den for varm.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Sorry... off topic:
http://www.hvadkosterspidsenafenjetjager.com/
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Sorry... off topic:
http://www.hvadkosterspidsenafenjetjager.com/
Det er et misvisende tal. Udtrykket dækker for en pris de færreste har råd til Wink
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:16
Synes problemet med alle de møbler jeg har set til salg er at de ikke er dybe nok. Eneste 55 cm jeg har set er Clic og det koster så mere end spidsen af en jetjager hvis man skal have mere end et modul....

Regner med at bygge mit eget her engang i løbet af efterår/vinter.
Til top
sumolounge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2012
Sted: Berlin, Tysklan
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sumolounge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:41
Frislev har også 55cm dybe møbler og sindsygt lækker kvalitet. Har selv et. Det koster lidt mere, men kvaliteten er LANGT bedre end noget jeg har set i Ikea, Ilva osv.
http://www.av-connection.dk/?ML=504

Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:58
Jeg har været i en lignende situation, dvs. alt for mange og for dybe apparater til at de kunne være i de typiske hifimøbler, som kan fås til menneskepriser.

Min løsning var at kombinere dette skabsstel (2 stk ved siden af hinanden i mit tilfælde):

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30128177/

Denne serie er egentlig beregnet til børneværelser og sælges derfor med låger i en masse grimme pastelfarver. Derfor kombinerede jeg den med låger (60*64 cm) i sort højglans fra Bestå-serien. Det krævede ingen særlig tilpasning af beslag, ren plug and play

Man kan enten sætte ben på (men de er ret grimme) eller blot bruge de indbyggede stilskruer til at hæve det 1 cm over gulvet, hvilket jeg gør. Det betyder samtidig, at man kan få plads til det hele under fladskærmen, i mit tilfælde bluray, cd-afspiller, tuner, surroundreceiver, stereoforforstærker, 3 effektforstærkere, HD-DVD, Apple TV, Airport Extreme...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu