recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling til yousee,samsung 8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling til yousee,samsung 8005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erenfred Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-September-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erenfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling til yousee,samsung 8005
    Sendt: 16-September-2012 kl. 22:25
Hej, jeg har et problem med at indstille et samsung 8005, jeg har skiftet lande-kode fra danmark til sverige,har jeg læst at man skulle, men tv`et kan kun finde 34 digitale kanaler,er der en der ved hvad jeg kan gøre?, det er yousee,netværks-id 100, skal det være,men det virker ikke..
Rgds E.
Til top
Erenfred Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-September-2012
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erenfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 19:05
Har fået fixet det, :) en firmwareopdatering + en linjeforstærker på antennen gjorde det, jeg troede det var opdateret, men en ny opdatering på usb-stick virkede... :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu