|
YouSee bredbånd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2012 kl. 22:09 |
YouSee bredbånd får man jo igennem antennestikket, så jeg har lige et lille spørgsmål dertil.
Vi står og skal bytte om på soveværelse og kontor og derfor skal jeg trække et længere kabel til internettet. Det jeg skal, er vel bare at købe et ganske almindeligt antennekabel og så sætte sådan et stik her på: http://www.av-cables.dk/f-connector-stik/f-connector-4-0-mm.html - Eller hvordan? På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg går ud fra at der kun er antennestik i det ene værelse !
Men du skal i princippet bare forlænge dit data kabel ( fra F-conn i antennedåsen ) Så ja, et antennekabel med F-conn i hver ende
Redigeret af Pony65 - 29-August-2012 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pony > Nemlig. Det er et lidt tåbeligt bygget her, så der er kun antennestik i et værelse på 1 salen.
Tak for dit svar :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |