|
Købes: Inclinometer/cirkulært vaterpas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ALauridsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2012 kl. 18:34 |
Hej brugere på Recordere
Jeg leder efter et cirkulært vaterpas a la dem der ses på billedet nedenunder: ![]() ![]() De bruges bl.a. til at få pladeafspillere i vater, derfor tænkte jeg at der måske er nogle af jer der ved hvor man kan købe dem i Danmark. Opløsningen skal være så fin som mulig er. Er der nogen der ligger inde med sådan en, eller ved hvor man kan skaffe sådan nogle i Danmark? ![]() Da den skal monteres fast, må vaterpasset gerne være i et metal hus. |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruge to af de ander i stedt for. Bare de ikke er for billiger så er det ikke god nok.
Mvh tømrersvend |
|
![]() |
|
joni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 97 |
Nu kan jeg ikke lige et på deres side, men mon ikke de her kan hjælpe dig videre
http://dk.rs-online.com/web/c/test-maaleudstyr/mekanisk-maaling-inspektion/vaterpas/?sort-by=default&sort-order=default&view-type=List |
|
![]() |
|
renep ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 230 |
Hvis noget bare skal være i vater, bruger jeg disse http://www.maplin.co.uk/circular-spirit-level-10333
(ups, jeg så lige at de ikke kan leveres online længere, men det giver da en prisindikation) Redigeret af renep - 16-August-2012 kl. 13:09 |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Stor fejl
Redigeret af FLarsen - 18-August-2012 kl. 11:03 |
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
De her har måske noget du kan bruge - de har ihvertfald mange forskellige:
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Evt, en ældre pladespiller fra genbrug kunne klare den?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Jeg har et digitalt inclinometer liggende du godt må købe.
Det er et Fisco Solatronic EN17: http://www.fisco.co.uk/pdf/products/spirit-levels/solatronic.pdf ![]() Det er vældig præcist og målet vater med 0,1 grads præcision. Det koster fra ny ca. 1500 DKK men du kan købe min for det halve, da jeg ikke bruger det. Jeg købte det lidt impulsivt da jeg havde store planer om et byggeprojekt som jeg dog aldrig kom i gang med - og nok aldrig gør. Det er derfor praktisk talt ubrugt da jeg kun har testet det lidt. Send mig en mail på jepper at gmail.com hvis du er interesseret. Redigeret af Karlen - 19-August-2012 kl. 14:38 |
|
![]() |
|
ALauridsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 8 |
Mange tak for hjælpen alle sammen :-) !
det endte med jeg købte et inlicometer magen til det på første billede.
|
|
![]() |
|
Hej Karlen,
Tak for tilbuddet, den passer desværre ikke helt til det jeg skal bruge den til, da den kun måler i en retning, og så skal den helst ikke være digital :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |