|
S: Nokia Lumia 900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2012 kl. 18:22 |
Mærke og Model: Nokia Lumia 900
Alder: halvanden måned, købt 21.06.2012 Antal ejere: kun mig Købsted: Telmore Farve: Sort Kvittering: Jep Brandet: Nej Sim-lås: Nej Stand: Som ny Original emballage haves, usb kabel, lader og headset medfølger naturligvis. Levering / Betaling: Forsendelse: Kan sendes, køber betaler porto Telefonen befinder sig på: Amager Kan afhentes på min adresse: Ja Sælges pga. køb af iPhone. PRIS: 2400,- |
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
![]() |
|
![]() |
|
blurayman-kbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Skal til Amager i morgen --> så prøver med et bud på 2.000,-
![]() |
|
Pioneer KRP-600M, kalibreret
BD: OPPO BDP-105D CD: Thule DVA250b Digi II Forstærkersæt: Thule PR350/PA350 Højtallere: GAMUT model L5 + center C5 SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra |
|
![]() |
|
Er hjemme sidst på dagen imorgen. Kan mødes på midten, hvad siger du til 2200?
|
|
![]() |
|
blurayman-kbh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Sidst på dagen ville ikke være dårligt, skal ind på modemessen, så kunne jeg komme forbi bagefter.
Men mit bud på 2.000,- står endnu, men det er helt ok hvis du vælger at takke nej.
![]() Var lidt en impuls, min plan var den nye Iphone 5 om 2-3 måneder, da jeg køre Mac herhjemme. Men jeg har altid været glad for Nokia, så vil give det chancen hvis du vil sælge til 2.000,- i morgen på en hurtig aftale. |
|
Pioneer KRP-600M, kalibreret
BD: OPPO BDP-105D CD: Thule DVA250b Digi II Forstærkersæt: Thule PR350/PA350 Højtallere: GAMUT model L5 + center C5 SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra |
|
![]() |
|
Den er nu solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |