|
Logitech Harmony 700 og makro? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juli-2012 kl. 14:06 |
Jeg har sådan en på vej
Der er to ting, som jeg gerne vil kunne gøre: Bruge subtitle shift på min Cambridge 651BD med makro og justere lydstyrken på AV-receiveren (Pioneer) vel at mærke uden at skifte kilde (BD)
Det er en pine at vælge subtitle shift: Man skal flere trin ind i menusystemet, så hvis man nu bare kunne trykke på en enkelt tast for at komme til funktionen
![]() Har du erfaringer? Redigeret af jake51 - 30-Juli-2012 kl. 14:06 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så har jeg fået den
Det vil jeg: Fjernbetjeningen skal bruges til en BD-afspiller, men jeg vil kunne skrue op/ned for AV-receiveren uden at skifte kilde
Hvordan gør jeg det (skær ud i pap for dummies)?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Bare opret en "aktivitet", så burde du kunne programmere det som du vil have det.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Hmmm...
Remoten siger, at ingen af mine to enheder (Cambridge BD og Pioneer AVR) kan bruges til at se DVD?
Det sker, når jeg vil oprette en aktivitet?
Den betjener de to enheder fint hver især, men jeg vil kunne skrue op for lyden, selv om BD er valgt Redigeret af jake51 - 03-August-2012 kl. 16:49 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Kan du ikke ignorere den advarsel og så gå videre?
En Beo4 + Lintronic, samt mig på besøg, så kan du få det som du vil have det......... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |