|
Itunes playlist på xbmc |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:07 |
Hej
Har fået et mindre problem ville gerne have importeret mine playlister fra itunes over på xbmc. Mit set ud er jeg har xbmc på et appel tv 2 og så en nas sever hvor alt musikken er på. Og kan fint spille musikken på den og oprette playlister der, men det er alså noget nemmere at gøre det over Itunes. Har expoteret mine playlister hver for sig i m3u format og mit xbmc kan godt se dem og finde de nummer der er i de forskellige. Men hvis jeg vil høre sange fra en af playlister virker det ikke, der står bare en eller flere objekter fejlet ved afspillingen. Hvad kan dette skylles ? |
|
![]() |
|
HepHey ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har prøvet at nørde noget mere med det...
Hvis jeg åbner filerne på min bærbar i VLC kommer der fejl ved hver sang i playlisten med at den ikke kan åbne filen \\DISKSTATION\Muisk\sangen navn Kan der være fordi jeg har kode på min NAS sever ? bare underligt fordi den kan jo sagtens finde musikken og mine film Prøvede lige at exportere det til Itunes på en anden computer, her skriver den også at den ikke kan finde destinationen for sangene :S Hvordan ændre jeg det ?
Redigeret af HepHey - 29-Juli-2012 kl. 20:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |