recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Itunes playlist på xbmc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Itunes playlist på xbmc

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HepHey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HepHey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Itunes playlist på xbmc
    Sendt: 29-Juli-2012 kl. 17:07
Hej 

Har fået et mindre problem ville gerne have importeret mine playlister fra itunes over på xbmc. 

Mit set ud er jeg har xbmc på et appel tv 2 og så en nas sever hvor alt musikken er på. 
Og kan fint spille musikken på den og oprette playlister der, men det er alså noget nemmere at gøre det over Itunes.

Har expoteret mine playlister hver for sig i m3u format og mit xbmc kan godt se dem og finde de nummer der er i de forskellige. 
Men hvis jeg vil høre sange fra en af playlister virker det ikke, der står bare en eller flere objekter fejlet ved afspillingen. 
Hvad kan dette skylles ? 

Til top
HepHey Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HepHey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 20:28
har prøvet at nørde noget mere med det...

Hvis jeg åbner filerne på min bærbar i VLC kommer der fejl ved hver sang i playlisten med at den ikke kan åbne filen \\DISKSTATION\Muisk\sangen navn 
Kan der være fordi jeg har kode på min NAS sever ? 
bare underligt fordi den kan jo sagtens finde musikken og mine film

Prøvede lige at exportere det til Itunes på en anden computer, her skriver den også at den ikke kan finde destinationen for sangene :S 

Hvordan ændre jeg det ?

Redigeret af HepHey - 29-Juli-2012 kl. 20:57
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu