|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 27-Juli-2006 kl. 07:27 |
Hejsa, Jeg skal bygge et media-center, så jeg tænkte på dette grafikkort :-) Er der nogle som kender det ud fra test, eller som evt. selv har prøvet det? Vil gerne høre hvordan billed kvaliteten er og om køleren larmer http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341278 Håber I kan hjælpe |
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Køleren larmer sandsynligvis, men du kan bare købe en seperat køleprofil. Jeg går udfra at du vil have et HDMI kort for at få HDCP(møg DRM crap) understøttelse? I så fald ville jeg nok hellere købe dette: LINK og skifte blæseren ud med en god passiv køleprofil. Jeg ved ikke om det kort har en HDMI udgang, men det har en DVI udgang og understøtter specifikt HDCP beskyttelse. DVI med HDCP er ligeså godt som HDMI med HDCP, blot uden lyd. Sidst jeg checkede var Nvidias purevideo codec bedre end ATi's Avivo. Redigeret af ziphnor - 31-Juli-2006 kl. 23:20 |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hej,
Jeg skal bruge det sammen med et Samsung PS-50C7H... dette tv har ikke DVI indgang, men hvordan skal jeg så tilslutte for bedste kvalitet? |
|
![]() |
|
![]() |
Dit MSI link virker ikke
|
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
HDMI og DVI er kompatible, man køber bare et DVI->HDMI kabel. Dette kabel er ikke andet end en adapter, den ændrer ikke på signalet.
Du skal dog nok lige tjekke at TV'et har mulighed for at få lyd ind til HDMI billedet via et andet stik! (det har de fleste TV for at være kompatible med DVI output DVD afspillere). Derudover kan man vist også købe en adapter som slår lyd +DVI sammen til HDMI. Jeg har rette linket, det var bare et blank space der havde sneget sig ind. Redigeret af ziphnor - 31-Juli-2006 kl. 08:46 |
|
![]() |
|
![]() |
Dit link virker stadig ikke, så hvis du bare skriver navnet på kortet
ellers kunne jeg vil bruge et af disse kort Asus 7600GT http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=199885 Asus 7600GS http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=199883 kortet skal ikke bruges til spil, det er jo et media-center :-) Har et Leadtes 7900 GTX i min spille computer |
|
![]() |
|
joho2 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
En kammerat har et Radeon 1600 Pro (uden HDMI) i sin lille Shuttle boks (A64 3200+). Kortet larmer absolut ikke og dette selv om der ikke just er tale om meget luftgennemstrømning i et Shuttle kabinet og jeg er ekstremt følsom over for støj... :)
Redigeret af azrael - 31-Juli-2006 kl. 18:17 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Jeg har selv bestilt et x1600 kort med hdmi fra shg og skulle gerne kunne hente det i morgen på posthuset, så skal du nok få afvide hvordan kortet virker når jeg får mit fjernsyn også som forhåbentlig kommer i denne uge, men det er ikke blevet lovet endnu af otto :(. Imellemtiden kan du læse et review af kortet her http://www.hexus.net/content/item.php?item=6199 |
|
![]() |
|
![]() |
Glæder mig til at høre om din oplevelse af dit kort :-) hvilke tv har du bestilt?
men har også tænkt lidt på dette kort http://dk.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2=6&l3=198&a mp;model=969&modelmenu=1
|
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
jeg har selvfølgelig bestilt et Philips 37pf9731d :) som jeg er ved at dø ved at vente på, men nu skulle det jo forhåbentlig snart komme :) Skal dog nok lige prøve kortet på min lillebrors 32pf9830 da jeg ikke vil kunne ud at vente til jeg får mit eget tv, det er der jo minimum desværre nok 2-3 dage til endnu hvis det ellers holder
|
|
![]() |
|
![]() |
Men er der en special god grund til at vælge grafikkort med HDMI, eller er DVI lige så godt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |