|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 30-Juli-2006 kl. 21:59 |
Hejsa, Jeg har købt dette Asus bundkort, men hvilke kabel skal jeg bruge, hvis jeg skal overføre lyden digitalt til min Sony forstærker? Der findes en optisk indgang på forstærkeren Asus bundkort Forstærker: Håber I kan hjælpe |
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
![]() |
Du skal bruge et Spdif coax-kabel, kan købes hos av-connection
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Du kan bruge både et coax og et optisk kabel dertil. Der er frit valg alt efter hvor lang afstand det er over og hvor meget du vil ofre |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
der er ca. 0,5 meter..... hvor køber jeg dette kabel
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Du skal bruge et kabel som dette |
|
![]() |
|
![]() |
Man kan ikke bruge den optiske udgang, over til den optiske indgang
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Johnny Er dit sidste indlæg ikke skrevet lidt omvendt? Skulle det ikke være (Kan man ikke) Og jo det vil jeg mene. http://shop.klik1stik.dk/product.asp?product=398&sub=170 &page=1 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
![]() |
Efter hvad jeg kan se på bundkortet, kan man kun bruge coax-kabel.
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ønsker bare den bedste løsning
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Johnny37 Nu spurgte Don Pedro meget fornuftigt om det var en konstatering eller et spørgsmål om man kan bruge den optiske indgang. Min personlige overbevisning er at det er fuldstændig ligegyldigt om du bruger den ene eller den ande (digitale) forbindelse, så hvis det virker med den ene så brug den, ellers brug den anden. Virker det så heller ikke så er der kun 5.1 analog tilslutning med 6 kabler, og det virker efter min mening også formidabelt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |