|
Valg af grafik kort ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2012 kl. 10:13 |
Hvis jeg skal bruge en low profile grafik kort med passiv køling hvad vil i så anbefale.
Har 3 modeller i tankerne Nvidia GT 520, GT 430, GT 210.... findes der andre modeller der er egnet ? Grafikkortet skal selvfølgelig kunne afspille alle slags film og Blue-Ray og 3D. Hvad vil i anbefale ?
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes jeg har set det spørgsmål blive stillet flere gange her i forummet, og mener at konklusionen er et GT430. Har selv et kørende i min HTPC, og det fungerer fint, også til Blu-Ray (er dog ikke passivt, og har ikke udstyr til 3D) |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
jeg har et asus lp passiv kølet gt 520 og det kører fint 3D
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Korrekt, GT430 er den bedste kort til HTPC til prisen. Testet mange steder med den anbefalding.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
Asus GT430 er ikke low profile, men det er et fint kort til HTPC
|
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Ja netop det der er mit problem, der står at GT 430 er low profile, så det havde jeg også købt.
Men desværre er køleprofilen jo alt alt for stor til det passer til low profile. Så mit spørgsmål er stadig, hvilken model kan jeg vælge som passer til low profile og med passivkøling (Kan passiv køling give varme problem ?) Et link ville være super :-)
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
det er så heller ikke en low profile holder der er med, det eneste der er passer nogenlunde ind i i low profile er selve printet. Når det så er sagt, så er der ikke så mange muligheder for passivt kølede kort, jeg læste dog om et på et tidspunkt, jeg kan dog ikke huske mærket. Mit GT430 bliver max. 40 grader til HTPC brug, så det kan sagtens lade sig gøre uden de store problemer, dog ville jeg nok ikke putte det ind i et passivt kølet kabinet |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Kan dette ikke bruges?
Sparkle GT-430 Kender intet til mærket, men low profile er det og passiv kølet. Redigeret af JordanDK - 27-Juni-2012 kl. 21:49 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |