|
Er dette et godt tilbud??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:11 |
Jeg kan ikke lige greje hvad det er for enmodel og android versionen ser lidt gammel ud?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
da der intet står om indmaden ville jeg holde snitterne langt væk og kigge lidt på ebay i stedet. der har nogle af mine kolleger gjort urimeligt gode køb i samme prisklasse. som du selv er inde på er versionen gammel, og man kunne derfor tænke at indmaden også er gammel.Edit: lidt længere nede i teksten står der android 4 Redigeret af aerik - 29-Maj-2012 kl. 08:23 |
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Hold dig fra den. Det er sandsynligvis en billigt produceret kina-tablet, som ingen support får og som fungerer aldeles forfærdeligt. Jeg har prøvet et par stykker af de her ultra-billige tablets, og de kan på ingen måde anbefales.
Du vil blive slemt skuffet hvis du køber den og forventer en god brugeroplevelse.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Mon ikke det er en af de mange billige kinamodeller som vist ikke altid er for gode? Ligner umiddelbart også at man har kopieret designet fra iphone 4.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Hvis man ser på DMG's hjemmeside, så har de to 7.tommer tablets i sortimentet.
De ser faktisk hæderlige ud i specs, og ser ud til at køre Android 4.0 ICS. Problemet her er jo, at de på groupon ikke skriver hvad modelnummeret er på den tablet man har mulighed for at købe, hvilket jo betyder at det kan være et restparti af en gammel model som de sælger her. Edit: Jeg ville dog stadig holde fingrene langt væk! Køb en tablet fra en anerkendt producent istedet. Så er du også sikker på hæderlig support, byggekvalitet og garanti.
Redigeret af Davidp - 29-Maj-2012 kl. 08:24 |
|
![]() |
|
Erland ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Hej Steen Ikke umiddelbart. Der kan findes tilsvarende tablets (så vidt jeg kan læse specifikationerne) på Ebay til samme eller lavere pris. Se evt http://www.ebay.de/sch/iPads-Tablets-eBook-Reader-/171485/i.html?_nkw=7%20zoll%20tablet%20%224.0%22&rt=nc&LH_BIN=1&LH_PrefLoc=3&_dmpt=DE_iPad_Tablets_PCs_eReaders&_fln=1&_sop=15&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m283&gbr=1 Desuden bekymrer det mig, at tabletten bliver dyrere, hvis man køber to 1679/2= 839,50. Mvh Erland
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Der er en tråd om billige tablets her:
og en test af en af de billige: - gå langt uden om den. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |