recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette et godt tilbud???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er dette et godt tilbud???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen2000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen2000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er dette et godt tilbud???
    Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:11
Jeg kan ikke lige greje hvad det er for enmodel og android versionen ser lidt gammel ud? 

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:16

da der intet står om indmaden ville jeg holde snitterne langt væk og kigge lidt på ebay i stedet. der har nogle af mine kolleger gjort urimeligt gode køb i samme prisklasse.

som du selv er inde på er versionen gammel, og man kunne derfor tænke at indmaden også er gammel.

Edit: lidt længere nede i teksten står der android 4

Redigeret af aerik - 29-Maj-2012 kl. 08:23
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:16
Hold dig fra den. Det er sandsynligvis en billigt produceret kina-tablet, som ingen support får og som fungerer aldeles forfærdeligt. Jeg har prøvet et par stykker af de her ultra-billige tablets, og de kan på ingen måde anbefales.

Du vil blive slemt skuffet hvis du køber den og forventer en god brugeroplevelse.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:18
Mon ikke det er en af de mange billige kinamodeller som vist ikke altid er for gode? Ligner umiddelbart også at man har kopieret designet fra iphone 4.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:22
Hvis man ser på DMG's hjemmeside, så har de to 7.tommer tablets i sortimentet.

De ser faktisk hæderlige ud i specs, og ser ud til at køre Android 4.0 ICS.

Problemet her er jo, at de på groupon ikke skriver hvad modelnummeret er på den tablet man har mulighed for at købe, hvilket jo betyder at det kan være et restparti af en gammel model som de sælger her.

Edit: Jeg ville dog stadig holde fingrene langt væk! Køb en tablet fra en anerkendt producent istedet. Så er du også sikker på hæderlig support, byggekvalitet og garanti.

Redigeret af Davidp - 29-Maj-2012 kl. 08:24
Til top
Erland Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2009
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af Steen2000 Steen2000 skrev:

Jeg kan ikke lige greje hvad det er for enmodel og android versionen ser lidt gammel ud? 

Hej Steen

Ikke umiddelbart. Der kan findes tilsvarende tablets (så vidt jeg kan læse specifikationerne) på Ebay til samme eller lavere pris. Se evt http://www.ebay.de/sch/iPads-Tablets-eBook-Reader-/171485/i.html?_nkw=7%20zoll%20tablet%20%224.0%22&rt=nc&LH_BIN=1&LH_PrefLoc=3&_dmpt=DE_iPad_Tablets_PCs_eReaders&_fln=1&_sop=15&_stpos=&_trksid=p3286.c0.m283&gbr=1

Desuden bekymrer det mig, at tabletten bliver dyrere, hvis man køber to 1679/2= 839,50.

Mvh Erland
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 10:39
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu