recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømkabel til ekstern HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strømkabel til ekstern HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strømkabel til ekstern HD
    Sendt: 19-Maj-2012 kl. 15:56
Jeg har en ekstern HD som jeg har sat til min Boxee Box nede i stuen. Dog er jeg ret træt af at jeg skal rykke skænk ud hver gang jeg skal overføre filer til den, så jeg tænkte på at anskaffe et nr 2 strømkabel/strømforsyning til den. Jeg har nada forstand på sådan noget, men jeg tjekkede hvad der stod på den nuværende strømforsyning som sidder i den og der står: 

Ktec KSAS02411200150HE 

Input: 100-240v ~ 50/60Hz 0.6A 
Output: 12V - 1.5A 

Nogen af jer som kan hjælpe mig med hvad jeg skal lede efter så jeg ikke brænder harddisken af eller noget? 

På forhånd tak
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 15:59
Det nemmeste vil være at købe en HD magen til. Pladsen skal du nok få brugt!
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 16:04
Tak for dit indlæg, men det giver jo ikke rigtig mening? ;) 
Jeg står ikke og mangler plads, jeg står og mangler en løsning til at jeg ikke gider at hive kablet ud hver gang :)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 16:23
Meningen med Supergris' indlæg var nok, at så fik du en strømforsyning og ledning, der var nøjagtigt som den, du har i forvejen - og så kunne du jo bare gemme den ekstra harddisk til trange tider.Smile
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 17:08
Ahh på det led. Jamen det kan man da sagtens, men det er sgu en lidt dyr løsning i forhold til at købe en ny strømforsyning. Går jeg da udfra ihvertfald :)
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2012 kl. 18:56
Hvis du skriver hvilket mærke og model, du har, kan det være, der er en venlig sjæl, der vil sælge dig en strømforsyning. Jeg har f.eks. selv 8 stk., der er identiske, så kan sagtens undvære en af strømforsyningerne...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu