|
Strømkabel til ekstern HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2012 kl. 15:56 |
Jeg har en ekstern HD som jeg har sat til min Boxee Box nede i stuen. Dog er jeg ret træt af at jeg skal rykke skænk ud hver gang jeg skal overføre filer til den, så jeg tænkte på at anskaffe et nr 2 strømkabel/strømforsyning til den. Jeg har nada forstand på sådan noget, men jeg tjekkede hvad der stod på den nuværende strømforsyning som sidder i den og der står:
Ktec KSAS02411200150HE Input: 100-240v ~ 50/60Hz 0.6A Output: 12V - 1.5A Nogen af jer som kan hjælpe mig med hvad jeg skal lede efter så jeg ikke brænder harddisken af eller noget? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det nemmeste vil være at købe en HD magen til. Pladsen skal du nok få brugt!
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Tak for dit indlæg, men det giver jo ikke rigtig mening? ;)
Jeg står ikke og mangler plads, jeg står og mangler en løsning til at jeg ikke gider at hive kablet ud hver gang :)
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Meningen med Supergris' indlæg var nok, at så fik du en strømforsyning og ledning, der var nøjagtigt som den, du har i forvejen - og så kunne du jo bare gemme den ekstra harddisk til trange tider.
![]() |
|
![]() |
|
Ahh på det led. Jamen det kan man da sagtens, men det er sgu en lidt dyr løsning i forhold til at købe en ny strømforsyning. Går jeg da udfra ihvertfald :)
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Hvis du skriver hvilket mærke og model, du har, kan det være, der er en venlig sjæl, der vil sælge dig en strømforsyning. Jeg har f.eks. selv 8 stk., der er identiske, så kan sagtens undvære en af strømforsyningerne...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |