recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung tv uden farvede huller bagi !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung tv uden farvede huller bagi !

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KingDino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-April-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KingDino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung tv uden farvede huller bagi !
    Sendt: 25-April-2012 kl. 19:11
Jeg har lige købt et Samsung 32" tv , men der er ingen farvede huller bagi hvor jeg kan tilslut min xbox til! Kun 1 sølle hul til hdmi og min xbox har ikke hdmi port , kun den på kablet til farverne hvor man kan tag tv eller HD!

Ska jeg retunere lortet? (tv'et) , eller kan jeg købe noget til at redde det så jeg ka spille hd.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 19:52
Alle tiders emneoverskrift. 

http://www.av-connection.dk/?PNo=22-211

Tape Connection MKII
Til top
M1ch43l Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Herfølge
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M1ch43l Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 19:59
De samsung tv jeg har haft gennem tiden, har alle haft et adapterstik til komponent og scart. En evt modelbetegnelse ville være til rimelig stor hjælp. 

De farvede stik hedder component-stik

Beolit 707
Til top
M1ch43l Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Herfølge
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M1ch43l Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Thumbs Up
Beolit 707
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 08:26
der medfølger et adapterstik til komponent på alle samsung 32 tommer modeller

Ja komponent kan bruges til HD fra din xbox
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 08:39
Ikke alle tv. Særligt 4-serien har kun 1HDMI og 1SCART. Ingen komponent, eller dedikeret komposit tilslutning.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Skulle bare ind og læse dette emne
Til top
KingDino Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-April-2012
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KingDino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2012 kl. 09:54
Det er 4 serien, og har intet fået med den :(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu