recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - D8200 farve indstillinger ved tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

D8200 farve indstillinger ved tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
EagleMountain Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Marts-2012
Sted: Farum
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EagleMountain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: D8200 farve indstillinger ved tuner
    Sendt: 01-April-2012 kl. 19:28
Hejsa,
Jeg har for nylig købt mig et Samsung P8005 51" Plasma tv og en Samsung D8200 recorder. Når jeg ser tv igennem tuneren på d8200 er der alt for meget farvelade på billedet. Jeg ved ikke om BD Wise har noget med sagen at gøre men det er slået til og jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skruer lidt ned for farverne. Dvd ser umiddelbart ok ud.

Nogen der kan hjælpe, jeg syntes ikke rigtigt jeg bliver klogere af manualen, selvom det er muligt at indstille farver hvis BD Wise er slået fra. Men ønsker man det?

På forhånd tak
Mark
-Men do not stop playing because they grow old. They grow old because they stop playing. -- Oliver Wendell Holmes
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2012 kl. 20:45

bd wise giver et højt strømforbrug på dit tv, og kan give unaturlige farver, prøv at slå det fra inde i menuen, jeg har selv det slået fra, og der er glimrende billed kvalitet på, har selv samme tv som dig, bare 64¨, samt bd-d8200n, så prøv bare løs, det kan godt tage lidt tid, at få indstillet tv'et perfekt, men det betaler sig i længden.

Kim.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu