|
|
D8200 farve indstillinger ved tuner |
Besvar
|
| Forfatter | |
EagleMountain
Ny bruger
Oprettet: 19-Marts-2012 Sted: Farum Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: D8200 farve indstillinger ved tunerSendt: 01-April-2012 kl. 19:28 |
|
Hejsa,
Jeg har for nylig købt mig et Samsung P8005 51" Plasma tv og en Samsung D8200 recorder. Når jeg ser tv igennem tuneren på d8200 er der alt for meget farvelade på billedet. Jeg ved ikke om BD Wise har noget med sagen at gøre men det er slået til og jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg skruer lidt ned for farverne. Dvd ser umiddelbart ok ud. Nogen der kan hjælpe, jeg syntes ikke rigtigt jeg bliver klogere af manualen, selvom det er muligt at indstille farver hvis BD Wise er slået fra. Men ønsker man det? På forhånd tak Mark |
|
|
-Men do not stop playing because they grow old. They grow old because they stop playing. -- Oliver Wendell Holmes
|
|
![]() |
|
pb13ultra
Bruger
Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-April-2012 kl. 20:45 |
|
bd wise giver et højt strømforbrug på dit tv, og kan give unaturlige farver, prøv at slå det fra inde i menuen, jeg har selv det slået fra, og der er glimrende billed kvalitet på, har selv samme tv som dig, bare 64¨, samt bd-d8200n, så prøv bare løs, det kan godt tage lidt tid, at få indstillet tv'et perfekt, men det betaler sig i længden. Kim. |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |