|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Timo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 14-Juli-2006 kl. 09:53 |
Hejsa Er i min jagt på nyt TV, begyndt at kikke lidt på Plasma og overvejer Panasonic PV60E i 37".Den har nemlig også en fin pris. Er der nogen der vil dele deres erfaringer med mig ang. denne skærm. Gode/dårlige? Overvejer dog stadig LCD skærm, men havde helt overset Plasma i første omgang. Fik dog at vide fra en ven, at det jo også var en mulighed.
På forhånd tak
Hilsen Timo |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Lige mit område. Var besat af LCD men fandt ingenting der kunne gøre
mig tilfreds. Da jeg så Pana 42pv60, var jeg solgt. Ikke noget med at
bagenden på en formel 1 ikke kan følge med i svingene. Billedet er
super. Jeg vil dog anbefale dig at købe den i 42". Koster kun 1500 mere
og så vidt jeg har hørt er blæserne større og mere lydløse på 42". Mine
har jeg aldrig hørt bortset fra da jeg stak ørene ned for at være
sikker på de kørte. Se på dette link hvordan det ser ud om
aftenen.
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12818& KW=ambolight |
|
![]() |
|
Hund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Timo. Jeg har TV'et i 37", og det må betegnes som et fantastisk køb. Det er rigtigt, at 37" udgaven støjer en smule mere (min kammerat har det i 42" og jeg kan høre en forskel). Det skal lige siges, at støjen stadig i 37" er absolut minimal - ihf. i mine ører. Billederne er fantastisk klare og ingen problemer med fodbold, motorsport o.l. Det er muligt at LCD'er også kan vise lige så flotte billeder, men efter hvad jeg kan se, skal du af med betydelig mere for et LCD i samme klasse. Jeg har ikke nogle dårlige erfaringer at dele med dig Jeg valgte 37" fordi jeg syntes (synes) at et 42" er for stort. Men nogle mener jo, at et 50" er passende, så det er jo smag og behag. Og desuden bor jeg tæt ved grænsen, og da Easyshopping havde 37" udgaven billig, og jeg så kunne hente den i Tyskland med tysk moms, fik jeg det for ca. 12.800. Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg MAX ville betale 10.000 for et TV, men overtalte mig selv (hvilket ikke var så svært |
|
![]() |
|
Timo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hejsa
Tak for svar.
Det lyder da forløbig rigtig godt.
Jeg tror nu også at jeg holder mig til et i 37", hvis det bliver denne her PV60E, da 42" nok også bliver for voldsomt i min stue. Men nu må jeg lige finde en butik der har det stående, så jeg kan se dyret live.
Hilsen Timo |
|
![]() |
|
strik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej Jeg er også spekulant på på PV60E, i 37" Det virker som om det er den fladskærm der opfylder de krav jeg har. I specifikationen står der at den er forsynet med TV -tuner ! Er der nogle jer der allerede har skærmen som kan oplyse mig om det er en analog eller en digital tuner ? Hilsen Strik
|
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Det er en analog tuner.
|
|
![]() |
|
strik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 4 |
![]() |
@ Lance 52 Tak for dit svar Strik |
|
![]() |
|
Demonite ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Hvis du køber det fra Tyskland, kan du få en TH-37PX60, det er det samme tv med både analog og digital tuner.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er rigtigt men den digital tuner er ikke optimal til det danske
marked så vidt jeg har hørt. Det er med hensyn til danske undertekster.
Det bruges jo ikke i tyskland.
|
|
![]() |
|
Viking30 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
![]() |
Jeg vil da også gerne give min varemeste anbefaling med på vejen. Har også 42" udgaven og er meget glad for skærmen. Der bliver hovedsagligt set sport, film og gamet xbox360 på skærmen.(når kæresten ikke er hjemme). Billedet står fremragende ved sport, intet slør eller pixelering ved hurtige bevægelser. DVD film er der ikke så meget at sige til, billedet er knivskarpt og farve gengivelsen er god. Xbox'en var egenligt min største bekymring pga. burn-in men efter et par 5-6 timers sessioner med vennerne har der ikke været det fjerneste. Held og lykke med din nye skærm. Redigeret af Viking30 - 15-Juli-2006 kl. 12:24 |
|
![]() |
|
pmk69 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hjalp en af mine venner med at købe fladskærm. Vi var rundt at kigge. Læste anmeldelser og fik også anbefalinger herinde fra. Det endte med vennen købte en Panasonic PV60E i 37". Vi fandt ingen LCD skærme der var i nærheden - ikke engang de dyre Philips LCD'er var lige så gode i vores øjne. Synes faktisk ikke at Pana'en er meget dårligere end Pioneer's modeller (selvom de dog har bedre indstillingsmuligheder). Vennen har nu haft fjernsynet i nogle uger, og er rigtig godt tilfreds med det. Jeg er ret imponeret over tunerens følsomhed. Mao. et rigtig godt køb. Fås til 14.500 kr i Tapeconnection i Århus (Det var der vi købte hans). Mvh Per Michael Knudsen |
|
![]() |
|
![]() |
Mange gange er der mennesker der tror at bare et tv er dyrt så er det
også det bedste uanset hvad. Godt nok har jeg ikke set de nye philips i
37 og 42, men betale omkring 11.000 eller mere for en 37" LCD som ikke
kan vise hurtige actions ligeså godt som et plasma, er der jo ingen
mening i. Da jeg så 37pf9830 live blev jeg skuffet, og derefter så jeg
på plasma. Det skal lige siges at 32pf9631D er den bedste lcd jeg har
set, og den koster ca. 19K.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |