|
konvertere MKV til Ipad |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2012 kl. 12:43 |
Har et seriøst problem, som jeg håber i kan hjælpe med:
Jeg har nogle afsnit af en tv serie. De ligger som MKV og er i 720P. Når jeg prøver at konvertere dem til brug på min Ipad bruger jeg DVDFab, men resultatet bliver en lille fil på kun ca 30MB og den indeholder kun lyden.
Er der andre der har haft samme problem og måske fundet en løsning?
mvh
Jørn
|
|
![]() |
|
JonasDK90 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brug handbrake til at konvertere til .mp4
Virker upåklageligt. Har selv gjort det et hav af gange. Redigeret af JonasDK90 - 17-Marts-2012 kl. 12:52 |
|
![]() |
|
S-Andersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan stemme i med Handbrake som foretrukne konverter. Men den kræver noget CPU power, hvis den ikke skal være for længe om det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |