recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - konvertere MKV til Ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

konvertere MKV til Ipad

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joern Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: konvertere MKV til Ipad
    Sendt: 17-Marts-2012 kl. 12:43
Har et seriøst problem, som jeg håber i kan hjælpe med:

Jeg har nogle afsnit af en tv serie. De ligger som MKV og er i 720P. Når jeg prøver at konvertere dem til brug på min Ipad bruger jeg DVDFab, men resultatet bliver en lille fil på kun ca 30MB og den indeholder kun lyden.

Er der andre der har haft samme problem og måske fundet en løsning?

mvh
Jørn
Til top
JonasDK90 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2010
Sted: Danmark
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasDK90 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2012 kl. 12:51
Brug handbrake til at konvertere til .mp4
Virker upåklageligt. Har selv gjort det et hav af gange.

Redigeret af JonasDK90 - 17-Marts-2012 kl. 12:52
Til top
S-Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: København
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 22:00
Kan stemme i med Handbrake som foretrukne konverter. Men den kræver noget CPU power, hvis den ikke skal være for længe om det. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu