|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() Sendt: 15-Juli-2006 kl. 08:05 |
Hej er blevet lidt forelsket i: Panasonic TH37 PV60E nogen der kan anbefale/gode erfaringer med tyskforhandler feks igennem: idealo de. Oak |
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Hvad med at købe den ved Easyshopping og hent den over grænsen. Så sparer du noget i moms og de dyre fragtudgifter fra Tyskland.
|
|
![]() |
|
Lance52 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
![]() |
Den koster 12.698 ved Easyshopping med dansk moms. Det bliver ca.
12.000 hvis du henter den selv. Så kan det ikke betale sig at købe i
Tyskland med mindre du bor på Bornholm eller på sjælland.
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Jeg kan anbefale Tenspot, dem har jeg også handlet fladskærme hos, de er gode til at besvare mails og de leverer utrolig hurtigt, de tilbyder betaling ved modtagelse :-) http://www.tenspot.de/shop/index.php/cPath/42_10 Redigeret af Bendix - 15-Juli-2006 kl. 08:31 |
|
![]() |
|
gernot ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg har handlet digital kamera hos http://www.pixxass-shop.de og det let og smertefrit. De leverede m DHL og betalingen var ved afhentning. |
|
![]() |
|
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
42PF9831 Philips TV ved Easyshopping = 35000,- sammet v ved billigste tyske forhandler = 26500,- ...så vil jeg hellere betale noget i fragt :-) |
|
![]() |
|
malkekoen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Jeg købte mit alter hos Fotopreissturz.de - der samtidig er Tysklands billigste |
|
![]() |
|
AndersPier ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 364 |
![]() |
Købte mit 42LB1R ved Digitalo.de. De snakker Engelsk, er rigtig flinke til prompte at svare på emails, tlf. osv. |
|
Regards,
Anders Pier. SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox Logitech Harmony 600 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |