recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH 37 PV60E.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic TH 37 PV60E.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Timo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH 37 PV60E.
    Sendt: 14-Juli-2006 kl. 09:53

Hejsa

Er i min jagt på nyt TV, begyndt at kikke lidt på Plasma og overvejer Panasonic PV60E i 37".Den har nemlig også en fin pris.

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med mig ang. denne skærm. Gode/dårlige?

Overvejer dog stadig LCD skærm, men havde helt overset Plasma i første omgang. Fik dog at vide fra en ven, at det jo også var en mulighed.

På forhånd tak

Hilsen

Timo

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 10:07
Lige mit område. Var besat af LCD men fandt ingenting der kunne gøre mig tilfreds. Da jeg så Pana 42pv60, var jeg solgt. Ikke noget med at bagenden på en formel 1 ikke kan følge med i svingene. Billedet er super. Jeg vil dog anbefale dig at købe den i 42". Koster kun 1500 mere og så vidt jeg har hørt er blæserne større og mere lydløse på 42". Mine har jeg aldrig hørt bortset fra da jeg stak ørene ned for at være sikker på de kørte.  Se på dette link hvordan det ser ud om aftenen.

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12818& KW=ambolight

Til top
Hund Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-April-2006
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 13:13

Hej Timo.

Jeg har TV'et i 37", og det må betegnes som et fantastisk køb. Det er rigtigt, at 37" udgaven støjer en smule mere (min kammerat har det i 42" og jeg kan høre en forskel). Det skal lige siges, at støjen stadig i 37" er absolut minimal - ihf. i mine ører.

Billederne er fantastisk klare og ingen problemer med fodbold, motorsport o.l. Det er muligt at LCD'er også kan vise lige så flotte billeder, men efter hvad jeg kan se, skal du af med betydelig mere for et LCD i samme klasse.

Jeg har ikke nogle dårlige erfaringer at dele med dig

Jeg valgte 37" fordi jeg syntes (synes) at et 42" er for stort. Men nogle mener jo, at et 50" er passende, så det er jo smag og behag. Og desuden bor jeg tæt ved grænsen, og da Easyshopping havde 37" udgaven billig, og jeg så kunne hente den i Tyskland med tysk moms, fik jeg det for ca. 12.800. Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg MAX ville betale 10.000 for et TV, men overtalte mig selv (hvilket ikke var så svært ) til at smide de sidste kroner for at få dette fantastiske TV.

Til top
Timo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 17:17

Hejsa

Tak for svar.

Det lyder da forløbig rigtig godt.

Jeg tror nu også at jeg holder mig til et i 37", hvis det bliver denne her PV60E, da 42" nok også bliver for voldsomt i min stue.

Men nu må jeg lige finde en butik der har det stående, så jeg kan se dyret live.

Hilsen

Timo

Til top
strik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Sweden
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 18:16

Hej

Jeg er også spekulant på på PV60E, i 37" Det virker som om det er den fladskærm der opfylder de krav jeg har.

I specifikationen står der at den er forsynet med TV -tuner ! Er der nogle jer der allerede har skærmen som kan oplyse mig om det er en analog eller en digital tuner ?

Hilsen

Strik

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 18:57
Det er en analog tuner.
Til top
strik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Sweden
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2006 kl. 19:06

@ Lance 52

Tak for dit svar

Strik

Til top
Demonite Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Maj-2006
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 00:29
Hvis du køber det fra Tyskland, kan du få en TH-37PX60, det er det samme tv med både analog og digital tuner.
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 07:42
Ja det er rigtigt men den digital tuner er ikke optimal til det danske marked så vidt jeg har hørt. Det er med hensyn til danske undertekster. Det bruges jo ikke i tyskland. 
Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 12:24

Jeg vil da også gerne give min varemeste anbefaling med på vejen. Har også 42" udgaven og er meget glad for skærmen.

Der bliver hovedsagligt set sport, film og gamet xbox360 på skærmen.(når kæresten ikke er hjemme).

Billedet står fremragende ved sport, intet slør eller pixelering ved hurtige bevægelser. DVD film er der ikke så meget at sige til, billedet er knivskarpt og farve gengivelsen er god. Xbox'en var egenligt min største bekymring pga. burn-in men efter et par 5-6 timers sessioner med vennerne har der ikke været det fjerneste.

Held og lykke med din nye skærm.

Redigeret af Viking30 - 15-Juli-2006 kl. 12:24
Til top
pmk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2003
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Timo Timo skrev:

Hejsa

Er i min jagt på nyt TV, begyndt at kikke lidt på Plasma og overvejer Panasonic PV60E i 37".Den har nemlig også en fin pris.

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med mig ang. denne skærm. Gode/dårlige?

Overvejer dog stadig LCD skærm, men havde helt overset Plasma i første omgang. Fik dog at vide fra en ven, at det jo også var en mulighed.

På forhånd tak

Hilsen

Timo

Hjalp en af mine venner med at købe fladskærm. Vi var rundt at kigge. Læste anmeldelser og fik også anbefalinger herinde fra.
Det endte med vennen købte en Panasonic PV60E i 37". Vi fandt ingen LCD skærme der var i nærheden - ikke engang de dyre Philips LCD'er var lige så gode i vores øjne.
Synes faktisk ikke at Pana'en er meget dårligere end Pioneer's modeller (selvom de dog har bedre indstillingsmuligheder).
Vennen har nu haft fjernsynet i nogle uger, og er rigtig godt tilfreds med det. Jeg er ret imponeret over tunerens følsomhed.
Mao. et rigtig godt køb. Fås til 14.500 kr i Tapeconnection i Århus (Det var der vi købte hans).

Mvh
Per Michael Knudsen

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2006 kl. 18:09
Mange gange er der mennesker der tror at bare et tv er dyrt så er det også det bedste uanset hvad. Godt nok har jeg ikke set de nye philips i 37 og 42, men betale omkring 11.000 eller mere for en 37" LCD som ikke kan vise hurtige actions ligeså godt som et plasma, er der jo ingen mening i. Da jeg så 37pf9830 live blev jeg skuffet, og derefter så jeg på plasma. Det skal lige siges at 32pf9631D er den bedste lcd jeg har set, og den koster ca. 19K. 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu