|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
droner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() Sendt: 26-Juni-2006 kl. 10:50 |
Kunne der være et fælleskøb på vej af surroundanlæg med receiver? Lige et spørgsmål vedr. surround. Jeg overvejer at hoppe med på fælleskøbet af panasonic 65 optageren. Har den nogen begrænsninger hvad angår tilslutning af et surroundanlæg?
|
|
![]() |
|
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
hey :)
Jeg ved ikke noget om det med sourround anlægget, men her kan du se hvilke tilslutninger der er. Ud fra de oplysninger har den jo både Scart/hdmi/jack/optisk out. Så der er vist nok at tage af ![]() ![]() |
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
|
droner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2006 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Takker
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Kraller ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
ja :).. Det ville være interessant med et fælleskøb på f.eks. Denon reciever... Tror man få en yderst favorabel pris på en af dem.
|
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
|
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Jo tak - fælleskøb på receiver. Foreslår i flæng: Denon, Marantz, Pioneer, Onkyo... en af dem ville være super! i prisklassen 3-5k
|
|
![]() |
|
![]() |
ja.. fine mærker til prisen.. også Harman Kardon kunne være aktuel..
![]() |
|
-larsen - sjovsnak.dk
|
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Jeg er klar på en Harman Kardon evt. avr 235... bare for at tilkendegive. Se evt. audiosound.dk de har gode priser |
|
![]() |
|
Weiglin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
Jeg kunne også godt være frisk på et fælleskøb af en lækker receiver.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kunne se ud til, at der måske er være basis for et fælleskøb. Hep hep
![]() |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Hej, Jeg har sendt en mail og fået svar fra Audiosound idag.. Jeg forspurgte om de kunne være interesseret evt. med et Harman/Kardon AVR 235.. Tilbagemeldingen er, at de er i løbende kontakt med dette forum og håber at de i nærmeste fremtid er at finde her.. Så takkede man for opfordringen.. Jeg syntes da vi skal prøve at blive konkrete.. Måske med et Harman/Kardon og et Denon produkt? Personligt er jeg til Harman/Kardon AVR 235 og har et par kammerater der også er interesserede..
|
|
![]() |
|
tankpasser ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Jeg er dog på udkig efter en kraftigere forstærker end HK AVR235 - gerne med 100W per kanal. Hvis man tillige kan smide et par HDMI ind/ud på så ser det straks bedre ud. Af hensyn til prislejet synes jeg at Pioneer ser bedst ud - har dog ikke nogen erfaringer med mærket, men umiddelbart ser det ud til at de har lavet nogle gode kasser. Pioneer 1016 ville være ideel hvis den kan presses ned under 5k. De går for 500 EUR i Tyskland, men har ikke lige set en herhjemme endnu. |
|
![]() |
|
![]() |
Er der tuner til radio i Harman/Kardon AVR 235? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |