|
Ny sofa helt en flyder. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
eemmiill32 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2010 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2012 kl. 09:36 |
Hej alle sammen! jeg går og kigger efter en ny chaiselong sofa til fede den mens jeg ser film. Har haft lidt svært ved at finde en så tænkte jeg ville spørge her.
Så er der nogle der har nogle forslag. Tænker at bruge 3000,- cirka på en blå avis. Mvh Emil
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en blå avis du må købe for 3000 ;)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hurup møbelfabrik er jo gået konkurs, og butikken i Århus har pt 50% på alt.. måske du kan finde hvad du søger der.. nyt.. de har også butikker andre steder.. men om de fortsat har åbent ved jeg ikke.. http://www.hurupsofa.dk/butikker.aspx
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |