|
Hvilken Box skal jeg vælge ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chr300686 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2012 kl. 10:11 |
Hej Folkens.
Jeg har et biograf rum der ligger lidt afsides, der skal trækkes noget antenne kabel dertil, Hvad skal man vælge når man skal konvertere det signal fra kablet om til TV ? I det andet rum hvor vi har tv har vi en yousee boks fra samsung, men vil gerne have noget andet til bio-rummet ? er det muligt at streame sit tv på en eller anden måde så jeg ikke behøver at trækket et 40 m. kabel ? Kender godt til Slingboxen :) HJÆLP :)
|
|
Med venlig hilsen / kind regards
Christian Sørensen |
|
![]() |
|
mrmox ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa !
I mangel af andre svar, spørger jeg lidt ind til problem-stillingen:
Vil du se live TV i bio-rummet, evt. via YouSee boksen ?
Og er det en trådløs forbindelse, du søger ?
Prøv at uddybe dine udfordringer og ønsker lidt mere.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Streamings muligheder findes jo i, at du kan få Yousee Internet og streame dine kanaler fra nettet af. Man kan også købe trådløse bokse til overførsel af antenne signalet, men hvor godt de virker på den afstand er jeg meget i tvivl om.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
HDHomerun og en HTPC?
...eller en anden enhed, der kan afspille fra HDHR'en. Redigeret af Zulu - 21-Februar-2012 kl. 17:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |