|
Harmony 900 remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2012 kl. 14:49 |
Overvejer at indvester i en Logitec Harmony 900. På min CD sat boks remote er der en knap, som skifter fra tv til sat radio, vil det også være
muligt med Harmony, ligeledes kan jeg oprette en favoritliste med den, eller skal man bruge
den originale remote, håber der en der ved det, frygter lidt at man ikke helt kan rydde sofabordet
for fjenbetjenere.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan lære alle de orginale knapper.
Bruger selv en "one". Og den ryder bordet ! |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Det tror jeg godt du kan. Mange enheder er allerede i Logitechs database, og det er let at sætte flere softknapper på. Jeg kan sagtens bruge min Harmony 900 til menuen på tv'et - herunder flytte favoritter. Jeg ved ikke om det er det du mener. Ellers laver man en favoritliste på fjernbetjeningen med ikoner. Se billederne. Det nederste er aktiviteter, som hele konceptet bygger på. ![]() ![]() Redigeret af Brixen - 19-Februar-2012 kl. 16:30 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
Tak, for de gode svar, så må jeg igang.
|
|
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
|
![]() |
|
Er der nogle ulemper ved den, mener at have læst, at volumekontrollen var meget følsom.
Det drejer sig om Harmony one.
|
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |