recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 900 remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony 900 remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 849
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 900 remote
    Sendt: 19-Februar-2012 kl. 14:49

Overvejer at indvester i en Logitec Harmony 900.

På min CD sat boks remote er der en knap, som skifter fra tv til sat radio, vil det også være
muligt med Harmony, ligeledes kan jeg oprette en favoritliste med den, eller skal man bruge
den originale remote, håber der en der ved det, frygter lidt at man ikke helt kan rydde sofabordet
for fjenbetjenere.
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 16:26
Den kan lære alle de orginale knapper.

Bruger selv en "one". Og den ryder bordet !
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 16:27

Det tror jeg godt du kan. Mange enheder er allerede i Logitechs database, og det er let at sætte flere softknapper på.

Jeg kan sagtens bruge min Harmony 900 til menuen på tv'et - herunder flytte favoritter. Jeg ved ikke om det er det du mener.
Ellers laver man en favoritliste på fjernbetjeningen med ikoner.

Se billederne. Det nederste er aktiviteter, som hele konceptet bygger på.

Redigeret af Brixen - 19-Februar-2012 kl. 16:30
Venlig hilsen
KB
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2012 kl. 17:18
Tak, for de gode svar, så må jeg igang.
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1
Til top
karula Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karula Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 09:26
Er der nogle ulemper ved den, mener at have læst, at volumekontrollen var meget følsom.
Det drejer sig om Harmony one.
Med venlig hilsen

Karula
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu