|
Synology DSM opdatering fra gammel version |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2012 kl. 22:03 |
Hej Forum Efter jeg for nylig købte en Mac med OS X Lion er jeg nu tvunget ud i den frygtede firmware opdatering af min DS 508. Der er i øjeblikket en gammel svend på DSM 2,0-072.. Mit spørgsmål er om jeg kan gå direkte til en manual firmware opgradering til DSM 3,2-1955 eller om jeg skal gå via en DSM 2,3 opdatering og derefter videre til DSM 3,2-1955? Sætter pris på jeres hjælp gutter, |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er godt nok gået glip af meget. Jeg ved dog ikke hvor store spring man kan tage, men prøv ellers at se på deres forum og hjemmeside.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Du er godt nok gået glip af meget. Jeg ved dog ikke hvor store spring man kan tage, men prøv ellers at se på deres forum og hjemmeside.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
Jeps, jeg ved det godt. Det er også kun fordi jeg oplevede at crashe en anden NAS (Thecus), at jeg har været angst for at tage opdateringen.
På deres hjemmeside ved download-center tyder er det lidt tvetydigt: http://www.synology.com/support/download.php?lang=dan&b=5%20bays&m=DS508 Under DSM 3.2.-1955 står der ikke noget om, at jeg ikke kan tage ét stort prin. Længere nede og under DSM 3.2.-1922 står der. DSM 3.2 can only be applied to DiskStation with DSM 2.3 and onward. Download DSM 2.3 at: Americas, Asia, Europe Så spørgsmålet er om det er 3.2. 1922 der ikke kan anvendes til dette, eller om det gælder 3.2. generelt (og dermed også 3.2.-1955) selv om det ikke står der...? |
|
![]() |
|
Hmmm. jeg tror faktisk at proceduren er som følger:
1. Opdatere til DSM 2.2. 2. Opdatere til DSM 2.3. 3. Opdatere til DSM 3.2. og så forhåbentlig Ta-daaaaa (ellers så er det whiskey'en og de store blå piller....) Og det lykkedes, er nu på DSM 3.2.!
Redigeret af kriztian - 16-Februar-2012 kl. 23:50 |
|
![]() |
|
reress ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 6 |
Under DSM 3.2.-1955 står der ikke noget om, at jeg ikke kan tage ét stort prin. Længere nede og under DSM 3.2.-1922 står der.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |