|
Samsung slukker af sig selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fyrsten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2012 kl. 11:06 |
Hej.
Her er en lille hjælp til andre som måske kommer ud for samme problem. Jeg har et tre-fire md. gammelt TV, Samsung UE46D8005, som pludselig begyndte at slukke af sig selv efter ca 3 minutters brug. Jeg har ikke foretaget nogen indstillinger eller opgaderet Firmwaren siden jeg modtog fjernsynet, så det var ikke der prolemet burde ligge. Da fjernsynet hade slukket af sig selv 6 til 8 gange blev jeg selvfølgelig godt træt det dette og prøvede at tage strømmen helt fra i en halv time uden held. Dernæst var min tanke at prøve med en ny firmware (version T-GAP8DEUC-1021.2) men af en eller anden grund var denne funktion ikke mulig via USB, menuen var "grayed out". Næste skridt var så at hende firmwaren over nettet, men det var ikke muligt at nå inden tv'et slukkede igen. Til sidst prøvede jeg at nulstille hele TV'et, og det hjalp, pludselig kunne jeg opdatere via USB, så på med den nyeste firmware og siden har der ikke været problemer. Redigeret af Fyrsten - 12-Januar-2012 kl. 12:04 |
|
![]() |
|
poisen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis jeg var dig ville jeg ringe til samsung service, som vil komme ud til dig og lave dit tv på stedet, vel og mærke hvis din skærm er dansk model. nummeret er 70701970
de kommer ud fra 40" og op af |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |