recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint AT1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clint AT1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smidtiby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smidtiby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Clint AT1
    Sendt: 28-Januar-2012 kl. 10:43
Hej.

Har nogen af jer erfaringer med denne mini-adapter?

Kan fjernbetjeningen fx få kontakt, når adapteren sidder bag på fjernsynet?

mvh

Søren Midtiby
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 10:54
http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/108/47/media/clint-at1---terrestrisk-tv-dvb-t Det burde den kunne, da der er et eksternt infrarødt øje med.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smidtiby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/108/47/media/clint-at1---terrestrisk-tv-dvb-t Det burde den kunne, da der er et eksternt infrarødt øje med.

Så er det da bare mærkeligt at det ikke er nævnt på deres hjemmeside...!

Men tak for svaret.

Jeg vil stadig gerne vide, om nogen af jer har personlige erfaringer med den...

mvh

Søren Midtiby
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:10

Der ER nævnt på deres hjemmeside, der står TYDELIGT  Ultra kompakt model der kan gemmes bag fjernsynet. Inkl. eksternt infrarødt øje.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smidtiby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der ER nævnt på deres hjemmeside, der står TYDELIGT  Ultra kompakt model der kan gemmes bag fjernsynet. Inkl. eksternt infrarødt øje.

Tak for det, det kunne jeg ikke se!

Søren
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 22:30
Jeg har boksen, men er lidt skuffet over følsomheden. Tidligere kunne jeg tage et ok signal ned med den mpeg 2 tuner der var i fjernsynet. Det kan jeg ikke med AT1 boksen, så jeg må nok ud og investere i en bedre antenne.
Ved dog ikke om mpeg4 kræver et kraftigere signal, så det kunne være årsagen. Det gamle mpeg2 signal var lige på grænsen.
/Peter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 22:52
Jo mpeg4 kræver et bedre/kraftigere signal. På min tidligere mpeg2 modtager havde jeg 100% i både signalstyrke og kvalitet. Nu har jeg kun 80% i signalstyrke med den samme antenne

Du kan også forbedre med dobbeltskærmet kabel og metalstik

Redigeret af Kampus - 28-Januar-2012 kl. 22:53
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smidtiby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 15:01
Tak for svarene.

Jeg vil nu købe en Triax 505 eller 527

mvh

Søren Midtiby
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu