|
Clint AT1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smidtiby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2012 kl. 10:43 |
Hej.
Har nogen af jer erfaringer med denne mini-adapter?
Kan fjernbetjeningen fx få kontakt, når adapteren sidder bag på fjernsynet?
mvh
Søren Midtiby
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/108/47/media/clint-at1---terrestrisk-tv-dvb-t Det burde den kunne, da der er et eksternt infrarødt øje med.
|
|
![]() |
|
smidtiby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 52 |
Så er det da bare mærkeligt at det ikke er nævnt på deres hjemmeside...!
Men tak for svaret.
Jeg vil stadig gerne vide, om nogen af jer har personlige erfaringer med den...
mvh
Søren Midtiby
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der ER nævnt på deres hjemmeside, der står TYDELIGT Ultra kompakt model der kan gemmes bag fjernsynet. Inkl. eksternt infrarødt øje.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for det, det kunne jeg ikke se!
Søren
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Jeg har boksen, men er lidt skuffet over følsomheden. Tidligere kunne jeg tage et ok signal ned med den mpeg 2 tuner der var i fjernsynet. Det kan jeg ikke med AT1 boksen, så jeg må nok ud og investere i en bedre antenne.
Ved dog ikke om mpeg4 kræver et kraftigere signal, så det kunne være årsagen. Det gamle mpeg2 signal var lige på grænsen. |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jo mpeg4 kræver et bedre/kraftigere signal. På min tidligere mpeg2 modtager havde jeg 100% i både signalstyrke og kvalitet. Nu har jeg kun 80% i signalstyrke med den samme antenne
Du kan også forbedre med dobbeltskærmet kabel og metalstik Redigeret af Kampus - 28-Januar-2012 kl. 22:53 |
|
![]() |
|
Tak for svarene.
Jeg vil nu købe en Triax 505 eller 527
mvh
Søren Midtiby
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |