|
Mangler kanaler på SamsungDBC8200? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonas47 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 246 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2012 kl. 16:29 |
Som overskriften siger, mangler jeg en del kanaler efter det nye signal et trådt i kraft... Før kunne jeg modtage alle de digitale kanaler der ligger i pakken, men samme dag som signalet skiftede over mistede jeg bl.a. TV2 og DR1. Jeg lavede en ny kanalsøgning og Wupti så forsvandt ca 20 kanaler
![]() Inde i soveværelset har jeg ikke oplevet disse problemer - her findes TV3, 3+ og alle de andre stadig uden problemer?! ![]() Boksen er indstillet til LAND = Finland (det var den indstilling jeg kørte med før) - hvis jeg vælger Danmark finder den ingen kanaler... Nogen der har oplevet lignende problemer? Min udbyder er Dansk kabel TV
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DK-TV, altså leverandøren er You See.? Hvilket netnummer bruger du' det skal være 100.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Leverandøren er den lokale antenne-forening... Vi kan hverken vælge Stofa eller You See i vores lejlighed. Jeg ved ikke helt hvad der menes med netnummer?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Lyder underligt, at en selvstændig antenneforening bruger DVB-C, det er normalt at der leveres fra Stofa eller You See som de så viderfordeler. Har også DK-TV her, men det er You See der leverer. DK-TV ejes af You See.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg fandt løsning på problemet... Efter det nye signal er trådt i kraft ligger kanalerne åbenbart i flere grupper med forskellige frekvenser og forskellig QAM-værdi... Derfor skulle de søges manuelt (efter kanalliste). Det tog 5 søgninger og Wupti! så er de alle tilbage igen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |