|
Nye boxe til DVB-T |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2011 kl. 19:56 |
Nu nærmer 11. januar sig, der er kun en måned til.
Inden da skal jeg gerne have købt mig en Mpeg4 boks, derfor mangler jeg nogle gode råd til, hvilken vej jeg skal kigge, for at finde en god boks, med solidt menusystem, gerne T2 og CI+ (hvis konen absolut vil have TV2HD til april) og så videre. Erfaringer med forskellige bokse søges! Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den bedste på markedet lige nu er nok den nye Humax, som også har været omtalt her på forummet. http://digitalt.tv/9564/humax-bxr-hd/
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19800 |
Andre? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Triax T-HD 405 VA eller den nye 505 hvis der skal være T2
Er en stabil box so far. Har haft min siden Boxers start
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er også en Sagemcom, om der så lige nu er andre på markedet med T2, er jeg ikke sikker på der er.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Har brugt en
Triax T-HD 405 VA i et par år,og været godt tilfreds,hvis den nye Triax 505 kan gøre det lige så godt,vil det da være en mulighed.
Har selv lige købt den model som Radiomanden linkede til,og er ind til videre rigtig godt tilfreds. Men den er jo også i en anden prisklasse,hvis man vil have den model med Harddisk. |
|
![]() |
|
Jeg har læst testen en del gange og føler mig ikke voldsomt overbevist om at det er en Humax jeg skal have. Lige nu hænder jeg mest til en Triax 505. Erfaringer søges! |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Bruger Humax og er yderst tilfreds.
Kører upåklagelig dejlig nem meny,skal der lige være en lille klage,må det være at den er ikke verdens hurtigste til starte op fra standby. |
|
![]() |
|
welliis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Status: Offline Point: 34 |
Lige nu hænder jeg mest til en Triax 505.
![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg har kun gode erfaringer med Humax.
Nem at betjene, følsom tuner. God billedkvalitet. Støjsvag. God fjernbetjening.
Eneste minus er den ligger i den høje pris ende.
|
|
![]() |
|
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
Hold dig langt væk fra Sagem. De har store problemer med deres firmware og gør ikke rigtig noget for at løse disse. Bl.a problemer med DVB tekster der kommer for tidligt og lyd der forsvinder på HD kanaler.
Læs mere her: http://digitaltvguiden.se/faq/
|
|
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Alle problemer med tekst er løst i den nye SW. Optagelser i 5,1 lyd er også løst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |